Υπάλληλος Λογιστηρίου με γνώσεις Εμπορικής Διαχείρισης
- Θεσσαλονίκη
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Διαχείριση των ειδών αποθήκης στο πληροφοριακό σύστημα (ERP) (δημιουργία νέων ειδών αποθήκης, οργάνωση, ομαδοποίηση και συντήρηση των υπαρχόντων).
- Διαχείριση προμηθευτών - συναλλασσόμενων στο σύστημα ERP (δημιουργία νέων προμηθευτών, οργάνωση, ομαδοποίηση και συντήρηση των υπαρχόντων).
- Επίλυση διαφόρων ζητημάτων που μπορεί να προκύψουν στο πληροφοριακό σύστημα (ERP) όσον αφορά την διαχείριση των ειδών.
- Συμμετοχή σε δραστηριότητες σχεδιασμού και υποβολής προτάσεων βελτίωσης του πληροφοριακού συστήματος όσον αφορά την εμπορική διαχείριση των ειδών
- Εξαγωγή αναφορών από το πληροφοριακό σύστημα (ERP) για την περαιτέρω ανάλυση των ειδών αποθήκης όσον αφορά τα κόστη και τις τιμές πώλησης τους (margin, markup).
- Σύγκριση τιμών και παρακολούθηση της αγοράς.
- Επεξεργασία αρχείων excel μεγάλου όγκου δεδομένων με σκοπό την αυτόματη εισαγωγή - import στο πληροφοριακό σύστημα (ERP).
- Πτυχίο Πανεπιστημίου (ΑΕΙ/ΤΕΙ) στον τομέα των Οικονομικών ή/ και Τεχνικής κατεύθυνσης
- Άριστη γνώση χειρισμού λογισμικών εμπορικής διαχείρισης (κατά προτίμηση Entersoft)
- Άριστη γνώση Η/Υ
- Άριστη γνώση MS Office και ειδικά excel (pivots, lookups κ.ά.)
- Ικανότητα στο multitasking, στην οργάνωση και στην ιεράρχηση των εργασιών
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικής (προφορικά και γραπτά)
- Επιθυμητή τουλάχιστον 2ετής εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
- Εμπειρία στον χειρισμό λογισμικών εμπορικής διαχείρισης σε χώρους εστίασης θα εκτιμηθεί
- Ανεξάρτητη, δομημένη και προσανατολισμένη προς στόχους εργασία.
- Άνεση στην εκμάθηση νέων συστημάτων
- Φίλεργη και φιλομαθή διάθεση.
- Επικοινωνιακές δεξιότητες, ομαδικότητα, αποτελεσματικότητα ακόμη και υπό συνθήκες πίεσης.
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες υποψηφίους)
- Ι.Χ. μεταφορικό μέσο
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Πλήρης απασχόληση & ασφάλιση
- Άριστο περιβάλλον εργασίας
- Προοπτικές εξέλιξης
Jobfind