Βασικές ΑρμοδιότητεςΔιαχείριση και έκδοση μισθοδοσίαςΔιαχείριση παγίων και παρακολούθηση μητρώου παγίωνΔιαχείριση Ηλεκτρονικών Βιβλίων (my data), χαρακτηρισμός εξόδων ,συμφωνία εσόδων - εξόδων με λογιστικά βιβλίαΣύνταξη και υποβολή μηνιαίων και λοιπών περιοδικών υποχρεώσεων της Εταιρίας όπως Φ.Π.Α. ,παρακρατούμενοι φόροι ,ασφαλιστικά ταμεία κλπ.Σύνταξη οικονομικών καταστάσεων και οικονομικών αναφορώνΑπαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες:Πτυχίο Οικονομικών Σπουδών /ΑΕΙ-ΤΕΙΠροϋπηρεσία τουλάχιστον τριών (3) ετών σε ανάλογη θέσηΕμπειρία στην τήρηση βιβλίων Γ' κατηγορίας και γνώση της φορολογικής νομοθεσίαςΆδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος Α΄ ΚατηγορίαςΚαλή γνώση και χρήση προγράμματος οικονομικής διαχείρισης λογισμικού ERPΠολύ καλή γνώση MS OfficeΆριστη γνώση Αγγλικών