Premium Customer Support Advisors​​​​​​​ (Σταθερό Πρωϊνό Ωράριο)

Adecco

  • Αθήνα
  • Προσωρινή
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 3 ημέρες
Η Atlas, μια εταιρεία που ανήκει στον όμιλο Adecco Ελλάδος, για λογαριασμό της εταιρείας 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας του Ομίλου Vodafone Greece, αναζητά άτομα για τη στελέχωση των παρακάτω θέσεων:Premium Customer Support Advisors (Σταθερό Πρωϊνό Ωράριο)Περιγραφή Θέσης
  • Διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων Premium πελατολογίου, προσφέροντας πελατοκεντρικές λύσεις και εξατομικευμένη υποστήριξη
  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση High Value πελατών και ενημέρωση σχετικά με τις υπηρεσίες και τις χρεώσεις τους
  • Καταγραφή και διαχείριση των πληροφοριών των πελατών στο CRM σύστημα της εταιρείας
  • Ενίσχυση της πελατειακής εμπειρίας και προώθηση λύσεων για τη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών
Προφίλ Υποψηφίων
  • Απόφοιτοι Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/AEI
  • Άριστη χρήση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας
  • Επιθυμητή η προϋπηρεσία σε θέσεις εξυπηρέτησης πελατών ή πωλήσεων
  • Άνεση στη χρήση εφαρμογών MS Office
  • Ικανότητα multitasking και αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα διαπραγμάτευσης
Παροχές Εταιρείας
  • Σταθερό πακέτο αποδοχών και bonus αποδοτικότητας
  • Αμειβόμενη και συνεχής εκπαίδευση
  • Remote working μετά τους 2 μήνες
  • Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης εντός του ομίλου
Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας και καταχωρίστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας. Για την καταχώριση του βιογραφικού σας στη βάση της Adecco προτείνεται η χρήση του Google Chrome.Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Adecco