
Premium Customer Support Advisors (Σταθερό Πρωϊνό Ωράριο)
- Αθήνα
- Προσωρινή
- Πλήρης Απασχόληση
- Διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων Premium πελατολογίου, προσφέροντας πελατοκεντρικές λύσεις και εξατομικευμένη υποστήριξη
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση High Value πελατών και ενημέρωση σχετικά με τις υπηρεσίες και τις χρεώσεις τους
- Καταγραφή και διαχείριση των πληροφοριών των πελατών στο CRM σύστημα της εταιρείας
- Ενίσχυση της πελατειακής εμπειρίας και προώθηση λύσεων για τη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών
- Απόφοιτοι Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/AEI
- Άριστη χρήση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας
- Επιθυμητή η προϋπηρεσία σε θέσεις εξυπηρέτησης πελατών ή πωλήσεων
- Άνεση στη χρήση εφαρμογών MS Office
- Ικανότητα multitasking και αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου
- Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα διαπραγμάτευσης
- Σταθερό πακέτο αποδοχών και bonus αποδοτικότητας
- Αμειβόμενη και συνεχής εκπαίδευση
- Remote working μετά τους 2 μήνες
- Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης εντός του ομίλου