Υπεύθυνος διατήρησης και ανάπτυξης πελατολογίου (outbound)

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 20 ημέρες
Κύρια λειτουργία ρόλου/ Επιχειρηματικός σκοπός Διαχείριση εξερχόμενων κλήσεων προς εταιρικούς πελάτες με στόχο τη διατήρηση και ανάπτυξη της συνεργασίας και μετέπειτα την πώληση προϊόντων τεχνολογίας βάσει των αναγκών τους. Αρμοδιότητες Διαχείριση εταιρικού πελατολογίου Διερεύνηση αναγκών του πελάτη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση Δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με πελάτες Διερεύνηση ικανοποίησης από εξυπηρέτηση στο κατάστημα Διαχείριση ενεργειών προϊοντικής καμπάνιας Μεταφορά γραμμής σε αρμόδιο τμήμα εφόσον προκύψει παραγγελία Απαραίτητες δεξιότητες Απόφοιτος Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ Επιθυμητή αντίστοιχη προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο ή σε κατάστημα λιανικής Καλή γνώση Αγγλικών Πελατοκεντρική Αντίληψη Ικανότητα σε πωλήσεις Επικοινωνία Διάθεση για εξυπηρέτηση Διαχείριση μεγάλου όγκου κλήσεων Διάθεση για εξέλιξη Εργασιακή σχέση Ικανοποιητικός μισθός εργασίας και bonus Αορίστου σύμβαση 6ωρη ή 8ωρη απασχόληση Ιδιωτική ασφάλιση και εκπτώσεις σε προϊόντα Έμμισθη εκπαίδευση 1-2 εβδομάδων σε προϊόντα, διαδικασίες και συστήματα 5θήμερη απασχόληση σε βάρδιες Εξαιρετικό περιβάλλον, χώρο εργασίας (εστιατόριο και γυμναστήριο) και φιλικό κλίμα Άμεσες ευκαιρίες εξέλιξης Εάν σε ενδιαφέρει, μπορείς να αιτηθείς παρακάτω και εκπρόσωπος της ομάδας του kariera.gr θα σε καλέσει άμεσα. #hiringsolutionsisrecruiting

MyCarriera