
IT Service Desk - End User Support Engineer
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Η παροχή υποστήριξης στους τελικούς χρήστες, διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία των τεχνολογικών υποδομών και την επίλυση τεχνικών προβλημάτων
- Λήψη & Διαχείριση αιτημάτων (service or support) υπαλλήλων - χρηστών πληροφοριακών συστημάτων
- Τηλεφωνική & remote υποστήριξη αναφορικά με ΙΤ & τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό τελικών χρηστών
- Επίλυση προβλημάτων σε Windows 10, Office 365, applications, ios/android, κλπ
- Πτυχίο AEI/ΤΕΙ/IEK στο κλάδο Πληροφορικής / Τηλεπικοινωνιών
- Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία 1-2 ετών σε αντίστοιχη θέση
- Ικανότητα διαχείρισης και υποστήριξης Client εφαρμογών σε Windows λειτουργικά συστήματα
- Πολύ καλή γνώση εγκατάστασης, παραμετροποίησης, διαχείρισης και λειτουργίας υπολογιστών & περιφερειακών συσκευών (printers , scanners , phones, tablets)
- Πολύ καλή γνώση MS Office (excel, word) ,O365, Windows Desktop OS, Windows Server & Microsoft Active Directory
- Καλή γνώση δικτύων TCP/IP, routing, DHCP, DNS, VPNs, Firewalls
- Επιθυμητή γνώση χειρισμού SAP
- Επιθυμητή η κατοχή περαιτέρω πιστοποιήσεων σε συναφές αντικείμενο
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Δυνατότητα απασχόλησης σε ευέλικτα ωράρια/βάρδιες
- Πελατοκεντρική αντίληψη, επικοινωνιακές δεξιότητες και ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Προσαρμοστικότητα, επίλυση προβλημάτων και ανάληψη πρωτοβουλιών
- Ομαδική Ασφάλιση Ζωής και Νοσοκομειακής Περίθαλψης
- Συνεχής εκπαίδευση και απεριόριστη πρόσβαση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα μάθησης του Ομίλου για την προσωπική και επαγγελματική σας ανάπτυξη
- Προοπτικές εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και αξιοκρατικό περιβάλλον