Βοηθός Προϊσταμένης Ορόφων
Nana Hotels
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Συντονισμός και παρακολούθηση του προγράμματος εργασίας του προσωπικού του Τμήματος Καθαριότητας του ξενοδοχείου
- Ενημέρωση του Τμήματος Συντήρησης για άμεση αποκατάσταση βλαβών
- Έλεγχος καθαριότητας δωματίων και κοινόχρηστων χώρων ξενοδοχείου στον προβλεπόμενο χρόνο σύμφωνα με τα στάνταρ που έχουν οριστεί.
- Διαχείριση παραπόνων/αιτημάτων πελατών
- Εκπαίδευση για την κατάρτιση του προσωπικού του Τμήματος Καθαριότητας του ξενοδοχείου
- Επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε παρόμοια θέση σε 5* ξενοδοχείο
- Ικανότητα διαχείρισης παραπόνων και επίλυσης προβλημάτων.
- Εμπειρία στον συντονισμό και στη διαχείριση ομάδας προσωπικού
- Ελκυστικό πακέτο αποδοχών
- Πλήρης ασφάλιση
- Επαγγελματική εκπαίδευση και σεμινάρια
- Επιβραβεύσεις καλής απόδοσης
- Ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης
- Γεύματα εργασίας
- Στολή εργασίας
- Διαμονή (για κατοίκους εκτός νομού)
- Μεταφορά απο και προς το ξενοδοχείο
MyCarriera