Η Mellon Technologies, μητρική εταιρεία του Ομίλου Εταιρειών Mellon, κατέχει ηγετικό ρόλο στο χώρο των ηλεκτρονικών συναλλαγών, των υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης καθώς επίσης και των υπηρεσιών business process outsourcing αναζητάΕκπρόσωπο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών ΤραπέζηςΠεριγραφή Ρόλου
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση ιδιωτών πελατών σε εισερχόμενες κλήσεις μεγάλου Τραπεζικού Οργανισμού
Διαχείριση και καταχώρηση αιτημάτων αναφορικά με ζητήματα καρτών και e-banking
Πενθήμερη 8ωρη απασχόληση σε κυλιόμενες βάρδιες 24/7
2 Σαββατοκύριακα / μήνα (με αντίστοιχα ρεπό)
6 εβδομάδες αμοιβόμενη εκπαίδευση remotely
Requirements
Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ ή Απολυτήριο Λυκείου
Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
Καλή χρήση Η/Υ
Πρότερη εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο - επιθυμητή
Επαγγελματική συμπεριφορά με διάθεση εξυπηρέτησης των πελατών & ομαδικό πνεύμα