Περιγραφή θέσης εργασίας: • Συσκευασία και παραλαβή των παραγγελιών με ακρίβεια • Μεταφορά και παρακολούθηση των παραγγελιών, εντός και εκτός εταιρείας • Διατήρηση και ενημέρωση δεδομένων σε περίπτωση αλλαγών • Ποιοτικό έλεγχο ειδών αποθήκης • Αρχειοθέτηση κιβωτίων παραλαβής και συναλλαγών • Τήρηση εταιρικών πολιτικών & διαδικασιών Απαραίτητα προσόντα: • Απολυτήριο Λυκείου • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες • Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας • Άριστη γνώση χρήσης υπολογιστή σε περιβάλλον Windows • Γνώση των πολιτικών για ασφάλεια και υγεία στην εργασία • Υπευθυνότητα κατά τη διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών • Συνέπεια και επαγγελματισμός Τι προσφέρουμε: • Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και ανθρώπινο περιβάλλον εργασίας • Μοντέρνες εγκαταστάσεις και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον • Πολυάριθμα προνόμια, εκπτώσεις και προσφορές για μεγάλο δίκτυο επιχειρήσεων • Μισθός: 975 ευρώ μεικτά + 120 ευρώ bonus (Ticket Restaurant) • Ωράριο εργασίας: Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 π.μ. – 17:00 μ.μ. Στην Teleperformance Greece, τη μεγαλύτερη εταιρεία παροχής “Customer Experience Management” στην Ελλάδα, έχεις τη δυνατότητα να εξελίξεις την καριέρα σου, εκπροσωπώντας τα μεγαλύτερα brands διεθνώς. Ενώ ακόμη, θα έχεις την ευκαιρία να γίνεις μέλος μιας μεγάλης ομάδας, η οποία σέβεται τη διαφορετικότητα, προσφέροντας ίσες ευκαιρίες σε όλους, ανεξαρτήτως φύλου, εθνικότητας, ηλικίας, θρησκείας ή κουλτούρας.