ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/H ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ - ΣΕΡΡΕΣ

Kri Kri

  • Σέρρες
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 2 μήνες
  • Κάντε αίτηση εύκολα
  • Έχει άριστη γνώση των Πελατών/Περιοχών Ευθύνης του (ετήσιοι στόχοι, άτομα επικοινωνίας, υποδομές, ιστορικό συνεργασίας, ανεξόφλητα υπόλοιπα κλπ) καθώς και του Πλάνου Παραγγελιών/Κανόνων Δρομολόγησης εξυπηρέτησής τους
  • Μεριμνά συνεχώς για το χτίσιμο και διατήρηση αποτελεσματικής συνεργασίας με τα άτομα επικοινωνίας του πελάτη
  • Συνεργάζεται με το Εμπορικό Τμήμα για κάθε νέα συνεργασία/πελάτη ο οποίος ανήκει στην περιοχή ευθύνης του, με στόχο τη συμφωνία των βέλτιστων όρων παράδοσης και εξυπηρέτησης του πελάτη
  • Έχει τη διαχείριση του λογαριασμού των μεταφορέων περιοχών ευθύνης του (έρευνα, αξιολόγηση, συμφωνία κλπ) ενώ μεριμνά συνεχώς για τη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχουν
  • Έχει την ευθύνη για την έγκαιρη και έγκυρη λήψη των παραγγελιών των περιοχών ευθύνης του/της και παρακολουθεί τις προβλέψεις πωλήσεων και εισηγείται άμεσα διορθωτικές ενέργειες όταν αντιληφθεί αποκλίσεις ζήτησης
  • Ελέγχει την τήρηση των Κανόνων Δρομολόγησης (Πλάνο Παραγγελιών) και δίνει οδηγίες στο Γραφείο Κίνησης όταν αυτοί δεν επαρκούν, διασφαλίζοντας την ισορροπία κόστους/εξυπηρέτησης πελάτη
  • Γνωρίζει άριστα και συμμετέχει ενεργά στις διαδικασίες ιχνηλασιμότητας ή και ανάκλησης όποτε αυτές χρειαστούν
  • Ελέγχει και συντηρεί τη σωστή λειτουργία της web πλατφόρμας παραγγελιών (B2B), καθώς και την επέκταση της χρήσης της από το σύνολο των πελατών
  • Στον τομέα του παγωτού, μεριμνά σε συνεργασία με το Γραφείο Κίνησης για την ορθή εκτέλεση παραγγελιών Καταψυκτών/ PoP /Ανταλλακτικών με βάση το Budget, καθώς και την παρακολούθηση του στόλου καταψυκτών
  • Εξάγει και κοινοποιεί Αναφορές: α) Εξυπηρέτησης Παραγγελιών, β) Πληρότητας Δρομολογίων, γ) Μεταφορικού Κόστους κ.α.
Τυπικά προσόντα:
  • Επιθυμητή εμπειρία σε θέση Customer Service ή/και Logistics
  • Απόφοιτος Ανώτατης Εκπαίδευσης με κατεύθυνση Logistics, Industrial Management, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικά (MSc επιθυμητό, όχι απαραίτητο)
  • Άριστη γνώση MS Office (Excel, Word, Outlook, Powerpoint κλπ.)
  • Άριστη Γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο (proficiency επιθυμητό)
  • Επιθυμητή εμπειρία στο SAP (κυρίως SD, MM, PP)
  • Δεξιότητες και γνώση στην ανάλυση και αξιοποίηση στατιστικών δεδομένων
Πακέτο Αποδοχών
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ισορροπία μεταξύ της προσωπικής και της εργασιακής ζωής
  • Ιδιωτικό πρόγραμμα ασφάλισης
  • Συνεχής εξέλιξη και εκπαίδευση
Και το πιο σημαντικό είναι η ευκαιρία να απασχοληθείς σε μια εταιρεία, που νοιάζεται για ΕΣΕΝΑ και την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ σου!

Kri Kri

Παρόμοιες θέσεις εργασίας

  • Υπεύθυνος/η Εξυπηρέτησης Πελατών - Σέρρες

    ΚΡΙ ΚΡΙ ΑΒΕΕ

    • Σέρρες
    Η Κρι Κρι… Πρόκειται για μια αμιγώς ελληνική εταιρεία που μπορεί με περηφάνια να ανατρέξει στα 70 χρόνια ιστορίας της, απολαμβάνοντας ένα υπέροχο παρόν με παρουσία σε περισσότερε…
    • Πριν 7 ημέρες
  • Υπεύθυνος/η Εξυπηρέτησης Πελατών - Σέρρες

    ΚΡΙ ΚΡΙ ΑΒΕΕ

    • Σέρρες
    Η Κρι Κρι… Πρόκειται για μια αμιγώς ελληνική εταιρεία που μπορεί με περηφάνια να ανατρέξει στα 70 χρόνια ιστορίας της, απολαμβάνοντας ένα υπέροχο παρόν με παρουσία σε περισσότερες …
    • Πριν 6 ημέρες
  • Υπάλληλοι Εξυπηρέτησης Πελατών

    REGIOCOM HELLAS

    • Σέρρες
    • EUR 750 το μήνα
    Ποιοί είμαστε; Η regiocom είναι μία από τις μεγαλύτερες γερμανικές εταιρείες στην παροχή υπηρεσιών πελατών, με περισσότερους από 6.000 υπαλλήλους σε πάνω από 25 πόλεις στην Ευρώπ…
    • Πριν 4 ημέρες