Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών (Εισερχόμενες Επικοινωνίες-Τηλεπικοινωνίες)-Ιωάννινα
ICAP CONTACT CENTER
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Αφορά 6ωρη ή 8ωρη 5νθημερη απασχόληση.
- Σύμβαση αορίστου χρόνου.
- Κυλιόμενο ωράριο, 07:00-23:00.
- Ο ρόλος αφορά την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών για θέματα και υπηρεσίες κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα.
- Η εκπαίδευση και η εργασία πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της ICAP OS (πλησίον σταθμου Υπεραστικών Λεωφορείων Ιωαννίνων ).
- Συνεχόμενο κι όχι σπαστό ωράριο.
- Ευχέρεια στον προφορικό και γραπτό λόγο.
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ.
- Απολυτήριο Λυκείου.
- Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας θα συνεκτιμηθεί.
- Ομαδικό πνεύμα με έμφαση στο αποτέλεσμα.
- Full και Part Time απασχόληση.
- Συνεχόμενο κυλιόμενο ωράριο και όχι σπαστό.
- Αξιολόγηση και επιβράβευση της απόδοσης με μηνιαίο bonus.
- Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου.
- Εκπαίδευση απο έμπειρη ομάδα εκπαιδευτών.
- Ολοκληρωμένο χρονοδιάγραμμα προσαρμογής στη παραγωγική διαδικασια.
- Πρόγραμμα συστάσεων (refer a friend) με bonus.
- Εκδηλώσεις και δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας. (Take a look).
- Προοπτικές εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών.
- Εύκολη πρόσβαση στο χώρο πλησίον σταθμου Υπεραστικών Λεωφορείων Ιωαννίνων.
- icapoutsourcing_cc (Instagram)
- ICAP Contact Center (Linkedin)
MyCarriera