Η εταιρεία Mellon Technologies επιθυμεί να προσλάβει για λογαριασμό μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού Στελέχη Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Περιγραφή καθηκόντων : Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email ή διαδικτυακής συνομιλίας για τραπεζικά προϊόντα ( e-banking υπηρεσίες) Διαχείριση και καταχώρηση αιτημάτων πελατών Διαχείριση παράπονων πελατών και επίλυση προβλημάτων Απαραίτητα Προσόντα: Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Καλή Γνώση Αγγλικής Γλώσσας Ικανότητα χειρισμού εφαρμογών MS Office Εργασιακή εμπειρία σε συναφές αντικείμενο επιθυμητή (όχι απαραίτητη) Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία Δυνατότητα απασχόλησης σε κυλιόμενες βάρδιες 24x7 Παροχές: Σταθερές μηνιαίες απολαβές και ασφάλιση Ευχάριστο, σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασίας Εύκολη πρόσβαση στον χώρο εργασίας με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Προγράμματα Υποστήριξης Εργαζομένων