ΑρμοδιότητεςΚαθαρισμός και συντήρηση κοινόχρηστων χώρων (ρεσεψιόν, αίθουσες συνεδρίων, τουαλέτες, γραφεία κ.ά.).Διασφάλιση υψηλών προτύπων καθαριότητας και υγιεινής σύμφωνα με την πολιτική του ξενοδοχείου.Παρακολούθηση αποθεμάτων υλικών καθαριότητας και έγκαιρη αναφορά αναγκών.Ενημέρωση για τυχόν ζημιές ή προβλήματα στους κοινόχρηστους χώρους.Συνεργασία με τις υπόλοιπες ομάδες για την ομαλή λειτουργία του ξενοδοχείου.ΑπαιτήσειςΠροϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, κατά προτίμηση σε ξενοδοχειακό περιβάλλον.Ευγένεια, συνέπεια και υπευθυνότητα.Προσοχή στη λεπτομέρεια και καλή φυσική κατάσταση.Ικανότητα συνεργασίας σε ομάδα.Διαθεσιμότητα για εργασία σε βάρδιες.ΠαροχέςΣταθερό και οργανωμένο εργασιακό περιβάλλον.Συνεχής εκπαίδευση στις διαδικασίες καθαριότητας και υγιεινής.Προοπτικές εξέλιξης στον τομέα της φιλοξενίας.