Quality Assurance Specialist
Volton
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Έλεγχος και ποιοτική αξιολόγηση επαφών εξυπηρέτησης σε όλα τα touch points (κλήσεις, γραπτή επικοινωνία, social media)
- Ανατροφοδότηση ομάδων παραγωγής και ανάδειξη εκπαιδευτικών αναγκών
- Ανάλυση ευρημάτων και ανάδειξη των pain points, αξιοποιώντας όλες τις διαθέσιμες πηγές μέτρησης (transactional surveys, CX πλατφόρμα)
- Ενεργή συμμετοχή σε CX δράσεις (detractors analysis, voice of the customer) και στην ανάπτυξη εργαλείων αυτοματισμού για τις ομάδες εξυπηρέτησης
- Συμμετοχή στην ανάπτυξη και συντήρηση του εσωτερικού info portal των ομάδων εξυπηρέτησης
- 1+ έτος σχετικής επαγγελματικής εμπειρίας σε παρόμοιο ρόλο
- Άριστη γνώση Αγγλικών, σε προφορικό και γραπτό επίπεδο
- Πολύ καλή γνώση Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word)
- Κατανόηση διαδικασιών εξυπηρέτησης και αυτοματισμών σε περιβάλλον Contact Center
- Ευελιξία, ανάληψη πρωτοβουλιών και πελατοκεντρική αντίληψη
- Εμπειρία στον κλάδο της ενέργειας θα εκτιμηθεί
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Υβριδικό μοντέλο εργασίας
- Ιδιωτική ασφάλιση, εταιρικά προνόμια και επιπρόσθετες παροχές
- Συνεχής εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη
- Εξαιρετικό επαγγελματικό και εργασιακό περιβάλλον
- Σύγχρονες και αποδοτικές εγκατάστασεις εργασίας