
Υπάλληλος Εμπορικής Διαχείρισης - Αγορών
- Θεσσαλονίκη
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Υποστήριξη του τμήματος εισαγωγών και εμπορικής διαχείρισης
- Καθημερινή διαχείριση παραγγελιών και συνεργασία με προμηθευτές εξωτερικού
- Παρακολούθηση αποθεμάτων και εμπορικών συμφωνιών
- Επικοινωνία με εταιρείες μεταφορών, τελωνεία και λοιπούς εμπλεκόμενους φορείς
- Άριστη χρήση Η/Υ
- Πολύ καλή γνώση προγραμμάτων ERP
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών (γραπτά & προφορικά)
- Βασικές λογιστικές γνώσεις
- Ικανότητα οργάνωσης, συνέπειας και αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου
- Ομαδικό πνεύμα, υπευθυνότητα και συνεργατικότητα
- Δυνατότητα μετακίνησης (ίδιο μεταφορικό μέσο)
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης
- Σταθερή εργασία σε ένα φιλικό και υποστηρικτικό περιβάλλον
- Σύγχρονο και δυναμικό εργασιακό περιβάλλον, με διαρκείς ευκαιρίες μάθησης και ανάπτυξης
MyCarriera