Διαχείριση Παραγγελιών - Fulfillment Administrator
IP Store
- Θεσσαλονίκη
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Παραλαβήπαραγγελιών από προμηθευτές και έλεγχος παραστατικών.
- Συγκέντρωσηυλικού από προμηθευτές και αποθήκες της εταιρίας για κάθε παραγγελία.
- Συσκευασία,τιμολόγηση και αποστολή παραγγελιών προς τους πελάτες.
- Επικοινωνία μεπελάτες και εταιρίες courier για επιβεβαίωση παραδόσεων.
- Διαχείριση καιοργάνωση αποθήκης.
- Καταχώριση νέωνπροϊόντων και ενημέρωση στοιχείων στο e-shop.
- Προϋπηρεσία 1-3έτη σε αποθήκη, logistics ή e-commerce.
- Καλή γνώσηελληνικής και αγγλικής γλώσσας.
- Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου.
- Χρήση υπολογιστή και MS Office(Excel, Word, Outlook).
- Γνώσειςτιμολόγησης και βασικής χρήσης ERP (SoftOne, Entersoft κτλ).
- Ανταγωνιστικέςαποδοχές αναλόγως προσόντων και εμπειρίας.
- Πρόγραμμαιδιωτικής ασφάλισης.
- Σταθερή θέση σεαναπτυσσόμενη εταιρία e-commerce.
- Συνεχήςεκπαίδευση σε θέματα e-commerce και logistics.
- Δυνατότηταεξέλιξης σε ρόλο διαχείρισης αποθήκης & logistics.
Jobfind