Sales Executive (Auctions) / Σύμβουλος Πωλήσεων Ακινήτων (Πλειστηριασμοί)
REInvest Greece
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Aνταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Συνεχή κατάρτιση και επαγγελματική υποστήριξη
- Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
- Ευκαιρίες ανάπτυξης και εξέλιξης της σταδιοδρομίας
- Υποστήριξη στη διαδικασία πλειστηριασμών ακινήτων (ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί)
- Προετοιμασία προωθητικού υλικού και καταχωρίσεων
- Επιθεώρηση ακινήτων
- Προώθηση ακινήτων σε δυνητικούς αγοραστές είτε απευθείας είτε μέσω του δικτύου εξωτερικών συνεργατών
- Διαχείριση αιτημάτων και ενδιαφέροντος από δυνητικούς αγοραστές
- Διαχείριση αιτημάτων από εξωτερικούς συνεργάτες και άλλες πηγές
- Συντονισμός με την ομάδα Agency για την οργάνωση ραντεβού και την καταγραφή στο CRM της εταιρείας
- Παρακολούθηση leads και επαφών με δυνητικούς αγοραστές
- Διενέργεια συναντήσεων και επιδείξεων ακινήτων, παροχή περαιτέρω πληροφόρησης μετά τις επισκέψεις
- Συντονισμός με αγοραστές και εξωτερικούς συνεργάτες για την παραλαβή προσφορών - συλλογή απαραίτητων εγγράφων για την έγκριση
- Ενημέρωση και καταχώριση όλων των leads και follow-ups στο CRM σύστημα της εταιρείας
- Υποστήριξη αναφορών προς εσωτερικούς και εξωτερικούς stakeholders
- Αναφορά στον Sales Manager και τον Head of Agency για την πορεία των πωλήσεων και την απόδοση των εξωτερικών συνεργατών
- Παρακολούθηση και αξιολόγηση των εξωτερικών συνεργατών, εξασφαλίζοντας σωστές ενέργειες και παρακολούθηση
- Ανάπτυξη και διατήρηση σχέσεων με μεσιτικά γραφεία, προσέλκυση νέων συνεργατών σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας και συμβολή στην ανάπτυξη του δικτύου
- Υποστήριξη της ομάδας πωλήσεων και άλλων τμημάτων, όταν απαιτείται
- 1-3 χρόνια σχετικής εμπειρίας στον τομέα των ακινήτων, της διαχείρισης ακινήτων ή συναφών κλάδων, με έμφαση σε πλειστηριασμούς
- Καλή γνώση του ελληνικού νομικού πλαισίου για ακίνητα και διαδικασίες πλειστηριασμών
- Πτυχίο (προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό) στον τομέα των ακινήτων ή συναφών αντικειμένων (π.χ. Διαχείριση Ακινήτων, Πολιτικός Μηχανικός, Πολεοδομία & Ανάπτυξη, Εκτίμηση Ακινήτων)
- Άριστη γνώση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας
- Προηγούμενη εμπειρία σε πωλήσεις ακινήτων θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
- Δυνατές επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα οργάνωσης/ερμηνείας δεδομένων
- Ικανότητα πολλαπλών εργασιών, εργασία υπό πίεση και τήρηση προθεσμιών
- Πολύ καλή γνώση Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook)
- Competitive remuneration package
- Continuous training and professional support
- Modern and dynamic working environment
- Opportunities for career growth and development
- Support in the real estate auction process (electronic auctions)
- Preparation of promotional material and listings
- Property inspection
- Promote real estate properties to potential buyers sourced either directly or through our network of external agents and associates
- Effectively manage direct leads and enquiries from potential buyers relating to real estate properties - - Effectively manage leads and enquiries originating from external agents and other sources
- Coordinate with the Agency team to ensure effective organisation of appointments with potential buyers and registration in the Company's CRM.
- Follow-up with potential buyers through the ongoing monitoring of registered leads and enquiries
- Undertake meetings and viewings with potential buyers and provide additional information as necessary following the completion of viewings
- Coordinate with potential buyers and external agents on the receipt of offers. Procuring necessary documentation for offers' approval.
- Ensure that the company's CRM system is kept up to date with all leads registered and followed up
- Support in reporting to internal and external stakeholders
- Report to the Sales Manager and Head of Agency on the progress of sales transactions and the performance of external agents
- Monitor external agents, ensuring that proper actions and follow-ups are in place
- Build and maintain close relationships with real estate agencies, recruit new agencies in line with the Company's policies and contribute to the expansion of the Company's business network
- Provide ad-hoc support to the Sales team and other departments of the Company as required
- 1-3 years of relevant experience in real estate, property management, or related industry, with a focus on foreclosures and property auctions.
- Strong knowledge of Greek real estate laws, regulations, and procedures related to foreclosure properties.
- Undergraduate or Postgraduate degree in the area of Real Estate or related fields (e.g. Real Estate Management, Civil Engineering, Planning & Development, Property Appraisal)
- Fluent in Greek and English.
- Previous experience in the real estate sales will be considered an advantage
- Strong communication and data organisation/interpretation skills
- Proven ability to multi-task, work under pressure and meet strict deadlines.
- Very good knowledge of Microsoft Office applications (Excel, PowerPoint, Word, Outlook)
MyCarriera