Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης & Receptionist

Optimal

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 15 ημέρες
Η Optimal για λογαριασμόεταιρείας- πελάτη της, ηγέτιδας εταιρείας στο χώρο της ενέργειας, αναζητά Υπάλληλο Γραμματειακής Υποστήριξης & Receptionist.Αρμοδιότητες Reception:
  • Διαχείριση εισερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων, παροχή πληροφοριών αυτοπροσώπως και μέσω τηλεφώνου/ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Καλωσόρισμα επισκεπτών μόλις φτάσουν στο γραφείο, κατευθύνοντας τους στο κατάλληλο άτομο και γραφείο.
  • Παραλαβή, ταξινόμηση και διανομή της καθημερινής αλληλογραφίας / παραδόσεων
  • Ενημέρωση ημερολογίων και προγραμματισμός συνεδριάσεων, προετοιμασία αιθουσών συνεδριάσεων και εκπαίδευσης
  • Παροχή άριστης εξυπηρέτησης πελατών
  • Παραγγελία προμηθειών του μπροστινού γραφείου, απογραφή των αποθεμάτων και τήρηση ενημερωμένων αρχείων για τα έξοδα και τις δαπάνες του γραφείου
  • Οργάνωση ταξιδιών για το προσωπικό.
  • Εκτέλεση άλλων γραφειακών καθηκόντων υποδοχής, όπως αρχειοθέτηση, φωτοτυπίες, μεταγραφή και φαξ.
Αρμοδιότητες Γραμματείας:
  • Παροχή διοικητικής υποστήριξης και βοήθειας υψηλού επιπέδου στα στελέχη ή/και σε άλλο εντεταλμένο ηγετικό προσωπικό
  • Εκτέλεση γραφειοκρατικών και διοικητικών καθηκόντων, συμπεριλαμβανομένων της σύνταξης επιστολών, υπομνημάτων ή άλλων εγγράφων, της τήρησης της ημερήσιας διάταξης των στελεχών, της βοήθειας στον προγραμματισμό των ραντεβού τους, της υποδοχής και της διαλογής των τηλεφωνικών κλήσεων και της ανακατεύθυνσης τους, όταν χρειάζεται.
  • Οργάνωση ταξιδιών και διαμονής για τα στελέχη.
  • Παραλαβή εισερχόμενων επικοινωνιών ή υπομνημάτων εκ μέρους στελεχών, εξέταση του περιεχομένου, προσδιορισμός της σημασίας και σύνοψη ή/και κατάλληλη διανομή του περιεχομένου.
  • Εκτέλεση πρόσθετων καθηκόντων όπως του ανατίθενται από τα στελέχη.
Σχετικά με την OptimalΑπό το 2005, η Optimal προσφέρει απαράμιλλες,εξατομικευμένες υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού σε μεγάλους οργανισμούς. Είμαστεπερήφανοι για την παροχή μιας πλατφόρμας επιχειρηματικής υποστήριξης 360° προςτους πελάτες μας μέσω 6 τμημάτων:
  • Talent Acquisition
  • HR Strategy & Talent Development
  • Learning & Development
  • Workforce Management
  • Recruiting
  • Outplacement
Κύριες Προϋποθέσεις:
  • 2+ έτη συναφούς εμπειρίας ή παρόμοιο διοικητικό ρόλο
  • Πτυχίο Bachelor στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ή σε συναφή τομέα
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Γνώση του Microsoft Office Suite
  • Επαγγελματική στάση και εμφάνιση
  • Εμπειρία με εξοπλισμό γραφείου (συσκευές τηλεπικοινωνιών και εκτυπωτές).
  • Άριστη γραπτή και προφορική επικοινωνία
  • Άριστες οργανωτικές ικανότητες
  • Ικανότητες πολλαπλών καθηκόντων και διαχείρισης του χρόνου, με ικανότητα ιεράρχησης των καθηκόντων
  • Ικανότητα να εργάζεται υπό πίεση και να τηρεί τις προθεσμίες
Παροχές:
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Σταθερό ωράριο
  • Ευχάριστο και δημιουργικό εργασιακό περιβάλλον
Απαραίτητα Προσόντα:Παροχές:

MyCarriera

Παρόμοιες θέσεις εργασίας

  • Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης- Receptionist

    Optimal HR

    • Μαρούσι, Αττικής
    Η Optimal για λογαριασμό εταιρείας πελάτη της, αναζητά Υπάλληλο Γραμματειακής Υποστήριξης & Receptionist. Πρόκειται για full-time εργασία. Αρμοδιότητες Reception: Διαχείριση ε…
    • Πριν 2 μήνες
    • Κάντε αίτηση εύκολα
  • Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης

    KANAKIS PLEXIGLASS 1949

    • Αθήνα
    Ζητείται υποψήφια για να εργαστεί ως Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης σε εισαγωγική εταιρεία στο Μοσχάτο Αττικής. Απαραίτητα Προσόντα: Άριστη γνώση Αγγλικών (γραπτά & προφορ…
    • Πριν 1 ημέρα