Customer Support Specialist
Κ. ΜΗΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ Β. ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Ο.Ε.
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Άμεση υποστήριξη πελατών
- Επικοινωνία και διοικητική υποστήριξη του τμήματος πωλήσεων
- Διαχείριση ζήτησης και αιτημάτων πελατών
- Σύνταξη και αποστολή προσφορών σε πελάτες
- Καταχώρηση παραγγελιών
- Παρακολούθηση παραγγελιών και τιμολόγησή τους
- Παρακολούθηση - follow up προσφορών και σχετικό feedback
- Υποστήριξη πελατών after sales σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα
- Συνεργασία με τμήματα πωλήσεων και τεχνικής υποστήριξης για διασφάλιση έξυπνης και ολοκληρωμένης διαχείρισης πελατών
- Επικοινωνία με την ομάδα τεχνικής υποστήριξης για την επίλυση αιτημάτων των πελατών
- Συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση σε νέα προϊόντα
- Διαχείριση CRΜ
- Εμπειρία σε Β2Β εξυπηρέτηση πελατών
- Δυνατές επικοινωνιακές δεξιότητες γραπτώς και προφορικώς
- Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ - προτιμητέες κατευθύνσεις Μηχανολογίας, Διοίκησης Επιχειρήσεων, Marketing, Επικοινωνίας
- Ευχέρεια στη χρήση συστημάτων (CRM, MS Office)
- Συνεργασία - ομαδικό πνεύμα
- Προσανατολισμός στη λύση
- Προσαρμοστικότητα & Εξελιξιμότητα
- Γνώση Αγγλικών
- Αγάπη για την πώληση και δυνατότητα εξέλιξης σε αντίστοιχη θέση πωλήσεων προτιμητέα
- Επιθυμητή η εξοικείωση με Μηχανολογικούς όρους.
MyCarriera