Συντονιστής τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών ασφαλιστικών εταιρειών

HEALTHWATCH

  • Θεσσαλονίκη
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 17 ημέρες
Η Health Watch S.A. είναι μια δυναμική εταιρεία στον χώρο της εξυπηρέτησης υπηρεσιών υγείας υψηλών προδιαγραφών, με ανταγωνιστικές συνεργασίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Η εταιρεία μας αναπτύσσεται και αναζητά Συντονιστή/Συντονίστρια για να υποστηρίξει την ομάδα του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης στο P.M.I. (Private Medical Insurance) Department.ΡόλοςΗ θέση του συντονιστή είναι υπεύθυνη να απαντά σε ερωτήματα ασφαλισμένων, να διαχειρίζεται παράπονα και να παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες αναφορικά με τα ασφαλιστικά προγράμματα υγείας για κάθε ασφαλισμένο.Κύριες Αρμοδιότητες της Θέσης:
  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων σχετικά με πληροφορίες ασφαλιστικών προγραμμάτων υγείας (ισχύουσες πολιτικές και καλύψεις)
  • Διαχείριση εισερχόμενων email με αιτήματα ασφαλισμένων
  • Παρακολούθηση και επαλήθευση των περιστατικών-αιτημάτων έως και την ολοκλήρωσή τους
  • Αναγνώριση και κατηγοριοποίηση προτεραιοτήτων - προώθηση συγκεκριμένων ζητημάτων στο κατάλληλο άτομο για τη διαχείρισή τους
  • Υπευθυνότητα κατά τη διαχείριση ευαίσθητων δεδομένων
  • Follow up του αιτήματος, όπου κρίνεται απαραίτητο
Απαραίτητα Προσόντα:
  • Χειρισμός Η/Υ
  • Δυνατότητα εργασίας πρωί απόγευμα (1 νυχτερινό ωράριο ανά 10-15 μέρες)
  • Δυνατότητα μετακινήσεις από και προς την εργασία με ίδιο μέσο
  • Αγγλικά επιθυμητά
Παροχές:
  • Ομαδικήασφάλιση υγείας
  • Εκπαίδευση
  • Φιλικόπεριβάλλον
  • Ιατρός εργασίας

MyCarriera