Συντονιστής τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών ασφαλιστικών εταιρειών
HEALTHWATCH
- Θεσσαλονίκη
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων σχετικά με πληροφορίες ασφαλιστικών προγραμμάτων υγείας (ισχύουσες πολιτικές και καλύψεις)
- Διαχείριση εισερχόμενων email με αιτήματα ασφαλισμένων
- Παρακολούθηση και επαλήθευση των περιστατικών-αιτημάτων έως και την ολοκλήρωσή τους
- Αναγνώριση και κατηγοριοποίηση προτεραιοτήτων - προώθηση συγκεκριμένων ζητημάτων στο κατάλληλο άτομο για τη διαχείρισή τους
- Υπευθυνότητα κατά τη διαχείριση ευαίσθητων δεδομένων
- Follow up του αιτήματος, όπου κρίνεται απαραίτητο
- Χειρισμός Η/Υ
- Δυνατότητα εργασίας πρωί απόγευμα (1 νυχτερινό ωράριο ανά 10-15 μέρες)
- Δυνατότητα μετακινήσεις από και προς την εργασία με ίδιο μέσο
- Αγγλικά επιθυμητά
- Ομαδικήασφάλιση υγείας
- Εκπαίδευση
- Φιλικόπεριβάλλον
- Ιατρός εργασίας
MyCarriera