Υπεύθυνος / Υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών B2B
ΛΙΒΑΡΔΑΣ ΑΕ
- Θεσσαλονίκη
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Διεκπεραίωση εμπορικών συναλλαγών
- Επικοινωνία με υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες
- Λήψη και καταχώρηση παραγγελίας και διαχείριση εκκρεμοτήτων
- Σύνταξη, αποστολή, παρακολούθηση οικονομικών προσφορών
- Διαχείριση εισερχόμενης / εξερχόμενης αλληλογραφίας και τηλεφωνικού κέντρου
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικής ή Χρηματοοικονομικής κατεύθυνσης
- Απαραίτητη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση τουλάχιστον 3 έτη
- Άριστη γνώση αγγλικών (απαιτείται προφορική και γραπτή επικοινωνία)
- Πολύ καλή γνώση εμπορικών συναλλαγών και χρήση πληροφοριακών συστημάτων ERP/CRM (ιδανικά SoftOne)
- Άριστη γνώση εφαρμογών γραφείου (Microsoft Office, Windows, internet κτλ.)
- Ευχέρεια στην επικοινωνία με απαιτητικούς πελάτες
- Εξωστρεφής, δυναμική και επικοινωνιακή προσωπικότητα με άνεση στον προφορικό και στον γραπτό λόγο
- Υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού, με υψηλές οργανωτικές ικανότητες, ανάληψη πρωτοβουλιών
- Δημιουργική σκέψη, άριστη ικανότητα διαχείρισης υποθέσεων και επίλυσης προβλημάτων
- Πλήρης απασχόληση πενθημέρου με πρωινό ωράριο
- Σύγχρονο και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
- Εργασία σε δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία
Jobfind