Administrative Officer

BUSINESS CONCEPT ΑΕ

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 24 ημέρες
Αναζητούμε έναν έμπειρο Administrative Officer για τη διαχείριση των διοικητικών εργασιών της Εταιρείας μας.Το στέλεχος θα αναφέρεται άμεσα στον CEO, ενώ θα έχει την ευθύνη του τμήματος της Γραμματείας και των εξωτερικών συνεργατών (Accounting & I.T.) της Εταιρείας.Στις αρμοδιότητές του θα περιλαμβάνονται επίσης:
  • Η συμμετοχή στον επιχειρηματικό σχεδιασμό
  • Η συνεργασία με συναδέλφους για την εφαρμογή πολιτικών και την ανάπτυξη βελτιώσεων
  • Ο στόχος είναι να εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης, σύμφωνα με τις καθορισμένες πολιτικές και τον στρατηγικό στόχο και όραμα.
Κύριες Αρμοδιότητες
  • Οργανώνει και συντονίζει τις λειτουργίες εντός της Εταιρείας και μεταξύ των διαφόρων τμημάτων
  • Επιβλέπει την κατανομή πόρων και την κατάρτιση προϋπολογισμού δαπανών
  • Παρέχει καθοδήγηση στο προσωπικό της γραμματείας και αξιολογεί την απόδοσή του
  • Επιλύει εγκαίρως προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν
  • Αναλαμβάνει την ευθύνη για την έγκαιρη αναφορά στην ανώτερη διοίκηση ή στις ρυθμιστικές αρχές
  • Βοηθά σε άλλες εργασίες (π.χ. σχέσεις με Τράπεζες, προμηθευτές, εξωτερικούς συνεργάτες), όπως ανατίθενται
  • Είναι υπεύθυνος για τη σύνταξη προσφορών και συμβάσεων, την έκδοση τιμολογίων, τον έλεγχο ισοζυγίων πελατών και την παρακολούθηση και εξόφληση Οφειλών
  • Οργανώνει, ελέγχει & παρακολουθεί:
  • τις προμήθειες, υλικών & πόρων
  • το πρόγραμμα μετακινήσεων των στελεχών
  • το πλάνο εξωστρέφειας & προβολής
  • όλα τα εταιρικά events
  • Διατηρεί το πρόγραμμα της Διοίκησης και βοηθά στον προγραμματισμό των ραντεβού, των συνεδριάσεων, των διασκέψεων κλπ.
  • Οργανώνει συναντήσεις και meetings και ενημερώνει αντίστοιχα τα ημερολόγια της Διοίκησης
Απαραίτητα Προσόντα:
  • Αποδεδειγμένη εμπειρία ως Administrative Officer
  • Γνώση Social Media
  • Εμπειρία στη διαχείριση επιχειρησιακών λειτουργιών
  • Καλή κατανόηση των επιχειρηματικών λειτουργιών (τμήμα ανθρώπινου δυναμικού, λογιστηρίου, χρηματοοικονομικών, κ.λπ.)
  • Γνώση διαδικασιών κατάρτισης προϋπολογισμού και υποβολής εκθέσεων παρακολούθησης έργων θα εκτιμηθεί
  • Γνώση επιχειρηματικών κανονισμών (π.χ. ΙSO)
  • Άριστη γνώση MS Office (Outlook, Word & Excel)
  • Εξαιρετικές δεξιότητες στην επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις
  • Ικανότητα στη λήψη αποφάσεων και στην επίλυση προβλημάτων
  • Εξαιρετικές οργανωτικές δεξιότητες
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Ομαδικό πνεύμα και υπευθυνότητα
Πτυχίο BSc/BA στην Διοίκηση Επιχειρήσεων ή σε παρεμφερές αντικείμενο σπουδών, αποτελεί οπωσδήποτε πλεονέκτημαΒιογραφικά χωρίς την απαραίτητη αποδεδειγμένη προϋπηρεσία να μην αποσταλούνΠαροχές:
  • Ικανοποιητικές αποδοχές και πλήρης ασφάλιση
  • Δυνατότητες προσωπικής εξέλιξης
  • Άριστο περιβάλλον εργασίας

Jobfind

Παρόμοιες θέσεις εργασίας

  • Administrative Officer

    BUSINESS CONCEPT ΑΕ

    • Αθήνα
    Αναζητούμε έναν έμπειρο Administrative Officer για τη διαχείριση των διοικητικών εργασιών της Εταιρείας μας. Το στέλεχος θα αναφέρεται άμεσα στον CEO, ενώ θα έχει την ευθύνη του τμ…
    • Πριν 17 ημέρες
  • Administrative Officer

    • Αθήνα
    Αρμοδιότητες θέσης : Απαντά και διαχειρίζεται την επικοινωνία με πελάτες χονδρικής και λιανικής. Χειρίζεται και δίνει προτεραιότητα σε όλες τις εξερχόμενες ή εισερχόμενες αλληλογρα…
    • Πριν 27 ημέρες
  • Administrative Officer (Insurance Brokers)

    Ambience

    • Ταύρος, Αττικής
    Σχετικά με εμάς Η Ambience Services είναι μια καινοτόμος εταιρεία, η οποία παρέχει υπηρεσίες εξωτερικής ανάθεσης επιχειρηματικών διαδικασιών (BPO), υπηρεσίες τεχνολογίας (Informa…
    • Πριν 10 ημέρες
    • Κάντε αίτηση εύκολα