
Customer Support Agent
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση αλληλογραφίας
- Διαχείριση και επεξεργασία αιτημάτων πελατών και συνεργατών και παρακολούθηση της ομαλής ολοκλήρωσής τους συλλογή και έλεγχος δικαιολογητικών εγγράφων
- Προετοιμασία των σχετικών στατιστικών δεδομένων , αναφορών και παρουσιάσεων
- Ενημέρωση βάσης δεδομένων, καταχώριση και οργάνωση στοιχείων
- Προυπηρεσία 1-2 έτη σε αντίστοιχη θέση
- Καλή γνώση Αγγλικών
- Πολύ καλή γνώση Ms Office
- Πελατοκεντρική προσέγγιση
- Ομαδικό πνεύμα και δυνατότητα εργασίας υπο πίεση
- Ένταξη σε δυναμική ομάδα ομίλου ασφαλιστικής εταιρείας
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Bonus επιβράβευσης σύμφωνα με την απόδοση της παραγωγικότητας
- Ευχάριστο και δυναμικό εργασιακό περιβάλλον
- Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης
- Σύμβαση αορίστου με επιπλέον παροχές
- Υβριδικό μοντέλο εργασίας
Jobfind