Η ICAP Outsourcing Solutions, ηγέτιδα στο τομέα της παροχής υπηρεσιών, στα πλαίσια επέκτασης των δραστηριοτήτων της, αναζητά νέα μέλη για την ομάδα της εξυπηρέτησης πελατών(εισερχόμενες επικοινωνίες) του CONTACT CENTER για λογαριασμό κορυφαίου συνεργάτης στο χώρο της ενέργειας.Πρόκειται για:4ωρη/5ωρη/6ωρη απασχόληση5νθήμερη απασχόληση -Δευτέρα με ΣάββατοΚυλιόμενο Ωράριο σε βάρδιες (08:00-21:00)Διαχείριση εισερχομένων επικοινωνιών σε κανάλι φωνης-chat- γραπτής επικοινωνίαςΥποστήριξη αιτημάτων καταναλωτώνΑπαραίτητα Προσόντα:Είσαι ο κατάλληλος εφόσον διαθέτεις...Ευχέρεια στον προφορικό και γραπτό λόγοΠολύ καλή γνώση χειρισμού Η/ΥΑπολυτήριο ΛυκείουΓνώση της Αγγλικής Γλώσσας θα συνεκτιμηθείΠελατοκεντρική προσέγγισηΔιαπραγματευτικές ικανότητεςΠαροχές:Είμαστε οι κατάλληλοι διότι παρέχουμε...Part Time απασχόλησηΑξιολόγηση και επιβράβευση της απόδοσης με μηνιαίο bonusΣύμβαση εργασίας αορίστου χρόνουΕκπαίδευση από έμπειρη ομάδα εκπαιδευτώνΟλοκληρωμένο χρονοδιάγραμμα προσαρμογής στη παραγωγική διαδικασίαΠρόγραμμα συστάσεων (refer a friend) με bonusΕκδηλώσεις και δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας. (Take a look)Προοπτικές εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας παροχής υπηρεσιώνΕύκολη πρόσβαση στο χώρο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς( ΗΣΑΠ Nέου Φαλήρου )Know us better on social mediaicapoutsourcing_cc (Instagram)ICAP Contact Center (Linkedin)Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα.Ποιοι είμαστε...Η ICAP Contact Center ιδρύθηκε το 1999 και προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο χώρο των επικοινωνιών και της προώθησης πωλήσεων.Απασχολούμε περισσότερους από 1.100 εκπαιδευμένους υπαλλήλους και έχουμε εδραιωθεί ως μια από τις πιο επιτυχημένες και ραγδαία εξελισσόμενες εταιρείες στον τομέα του Τηλεφωνικού Κέντρου επεκτείνοντας την παρουσία μας στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά.Ξεκίνα μαζί μας ο επόμενο σου επαγγελματικό βήμα!