
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Καταχωρείς με ακρίβεια όλα τα αιτήματα και τις συνομιλίες στο σύστημα διαχείρισης πελατών.
- Διαχειρίζεσαι τηλεφωνικές κλήσεις και εξερχόμενη αλληλογραφία.
- Υποστηρίζεις την ομαλή ροή εργασιών μέσω καταχώρησης δεδομένων και αρχειοθέτησης.
- Συνεργάζεσαι με διάφορα τμήματα για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών (ραντεβού, υπηρεσίες, διαδικασίες).
- Απολυτήριο Λυκείου ή Μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση
- Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο ή ρόλους με εξυπηρέτηση πελατών (θα εκτιμηθεί)
- Πολύ καλή γνώση MS Office και ηλεκτρονικών συστημάτων
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και επαγγελματισμός
- Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών και ομαδικό πνεύμα
- Διαθεσιμότητα για εργασία σε καθεστώς βαρδιών Κυλιόμενο ωράριο 24ωρων βαρδιών (πρωινές, απογευματινές, βραδινές) από Δευτέρα έως Κυριακή, με εργασία και Σαββατοκύριακα
- Υπευθυνότητα, αξιοπιστία και προσοχή στη λεπτομέρεια
- Σταθερό πακέτο αποδοχών και ασφάλισης
- Ομαδική ασφάλιση ζωής και νοσοκομειακή περίθαλψη
- Σύγχρονο, ασφαλές και φιλικό εργασιακό περιβάλλον με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα
- Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης εντός του Ομίλου ΙΑΣΩ
MyCarriera