Η Mellon Technologies, μητρική εταιρεία του Ομίλου Εταιρειών Mellon, κατέχει ηγετικό ρόλο στο χώρο των ηλεκτρονικών συναλλαγών, των υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης καθώς επίσης και των υπηρεσιών business process outsourcing αναζητά εκπροσώπους για εξυπηρέτηση πελατών μεγάλου εμπόρου αυτοκινήτων στην ΕλλάδαCustomer Care AgentΟ/Η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται με 5ημερη απασχόληση Δευτέρα-Παρασκευή 10:00-20:00 σε βάρδιες & 1 Σάββατο 10:00-18:00 ανά 3 εβδομάδες με το αντίστοιχο ρεπό εντός της εβδομάδας.Βασικές αρμοδιότητες
Διαχείριση αιτημάτων/leads για προσφορές και Test drive μέσω εξερχόμενων κλήσεων για υποψήφιους πελάτες μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας
Να αντιληφθεί τις ανάγκες του πελάτη και να τον κατευθύνει στο σωστό path
Να πραγματοποιεί έρευνα ικανοποίησης αναφορικά με την εμπειρία εξυπηρέτησης που είχε ο πελάτης τόσο τηλεφωνικά όσο και στα καταστήματα
Να πραγματοποιεί σποραδικά Mystery Calls με σκοπό την καταγραφή της απόδοσης των καταστημάτων σε χρόνους επίλυσης προβλημάτων και εξυπηρέτησης
Requirements
Απολυτήριο Λυκείου ή Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
Πτυχίο Αγγλικής γλώσσας (επίπεδο lower και άνω)
Πολύ καλή χρήση Η/Υ & συστημάτων CRM
Εμπειρία στη διαχείριση/εξυπηρέτηση πελατών
Προϋπηρεσία στον κλάδο του Αυτοκινήτου θα εκτιμηθεί