Customer Care Agent

Spitishop

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 13 ημέρες
Το Spitishop, το Nο1 e-shop ειδών σπιτιού στην Ελλάδα και βραβευμένο ως ένα απ' τα καλύτερα e-shops της Δεκαετίας απ' το θεσμό των e-volution Awards αναζητά Customer Care Agent.Η θέση εντάσσεται στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του Spitishop και αφορά καθημερινή επικοινωνία μέσω τηλεφώνου,mail και chat με τους πελάτες του e-shop για νέες παραγγελίες, αποστολές, αλλαγές/επιστροφές, διαχείριση τυχόν παραπόνων κλπ.Η/Ο υποψήφια-ος θα πρέπει να διαθέτει:
  • Προϋπηρεσία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών e-shop
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες
  • Άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας
  • Ευχέρεια στον προφορικό και γραπτό λόγο
  • Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ
  • Άριστη γνώση Internet
  • Γνώση ERP (επιθυμητό)
Η εταιρία παρέχει:
  • Εργασία σε ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον
  • Ικανοποιητικές απολαβές
  • Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης
Είδος Εργασίας:Πλήρης απασχόληση. Μόνιμη.Κυλιόμενο ωράριοΩράριο τμήματος εξυπηρέτησης:Καθημερινές 09.00-19.00 Σάββατα 09.00-15.00

MyCarriera

Παρόμοιες θέσεις εργασίας

  • Customer Care Agent

    Adecco

    • Αθήνα
    Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς ε…
    • Πριν 1 ημέρα
  • Customer Care Agent (Κλάδος Αυτοκινήτου)

    Mellon Group of Companies

    • Αθήνα
    Η Mellon Technologies, μητρική εταιρεία του Ομίλου Εταιρειών Mellon, κατέχει ηγετικό ρόλο στο χώρο των ηλεκτρονικών συναλλαγών, των υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης καθώς επίσης …
    • Πριν 1 μήνα
    • Κάντε αίτηση εύκολα
  • Customer Support & Reservations Agent

    CITY ENGINEERING

    • Αθήνα
    Η εταιρεία MARYLAND ζητάει ένα δυναμικό άτομο για τον ρόλο Guest Experience & Reservations Agent, υπεύθυνο για διαχείριση κρατήσεων, εξυπηρέτηση πελατών και συντονισμό με ιδιοκτήτε…
    • Πριν 12 ημέρες