Customer Care Team Leader-Piraeus
ICAP CONTACT CENTER
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Συντονισμός και έλεγχος των μελών της ομάδας για την επίτευξη των στόχων της παραγωγής
- Διαχείριση, καθοδήγηση και εκπαίδευση της ομάδας με στόχο την καλυτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης.
- Παρακολούθηση KPI's, σχεδιασμός προτάσεων και ενεργειών απαραίτητων για την επίτευξή τους
- Οργάνωση των δραστηριοτήτων της παραγωγής και συνεχής παρότρυνση των μελών της ομάδας
- Απαραίτητη γνώση της Αγγλικής γλώσσας σε ικανοποιητικό επίπεδο.
- Απαραίτητη η εξοικείωση στην χρήση Η/Υ και συστήματων crm.
- Απαραίτητη η εμπειρία σε θέση team leader σε τηλεφωνικό κέντρο.
- Επιθυμητή η εμπειρία σε έργα εξυπηρέτησης πελατών
- Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών, με σύμβαση αορίστου χρόνου & πλήρους απασχόλησης
- Αξιολόγηση και επιβράβευση της απόδοσης της ομάδας με μηνιαίο bonus
- Παροχή ιδιωτικής ασφάλισης υγείας
- Συνεχής εκπαίδευση & καθοδήγηση
- Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
- Προοπτικές εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών
MyCarriera