Εξυπηρέτηση Εισερχομένων Κλήσεων - NOVA (Καλλιθέα Αττικής)
ICAP CONTACT CENTER
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Εξυπηρέτηση πελατών μέσω εισερχομένων κλήσεων, γραπτής επικοινωνίας & live chat
- Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τη διαχείριση, κατανόηση & καταγραφή αιτημάτων
- Διαχείριση αιτημάτων & διερεύνηση αναγκών των πελατών
- Πλήρης ενημέρωση των πελατών αναφορικά με τα αιτήματα τους
- Διατήρηση της εμπιστοσύνης των πελατών
- Εύρεση καλύτερων δυνατών λύσεων ανάλογα με το αίτημα κάθε πελάτη
- Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ
- Ευχέρεια στον προφορικό και γραπτό λόγο
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες & πελατοκεντρική προσέγγιση
- Επαγγελματισμός & πνεύμα ομαδικότητας, με όρεξη για εκπαίδευση
- Στόχο την ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων & την εξέλιξη
- Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας θα συνεκτιμηθεί
- Απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
- Σύμβαση αορίστου χρόνου και δυνατότητα επιλογής Full ή Part Time απασχόληση
- Πλήρη εκπαίδευση & καθοδήγηση με αποδοχές
- Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών & πλήρη ασφαλιστική κάλυψη
- Mηνιαίο Bonus παραγωγικότητας
- Κυλιόμενο ωράριο εργασίας με ευέλικτο πρόγραμμα
- Εξαιρετικό & φιλικό περιβάλλον εργασίας
- Προοπτικές απασχόλησης & εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών
- Εύκολη πρόσβαση στο χώρο με όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς
- Απόδοση πιστοποίησης για όλη την διάρκεια παρακολούθησης του εκπαιδευτικού σεμιναρίου
- Referral Bonus up to 80€
MyCarriera