Η εταιρεία Mellon Technologies επιθυμεί να προσλάβει για λογαριασμό μεγάλου Χρηματοπιστωτικού ΟργανισμούΣτελέχη Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών στην Νοηματική ΓλώσσαΠεριγραφή καθηκόντων:
Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email ή διαδικτυακής συνομιλίας για Τραπεζικά προϊόντα.
Διαχείριση και καταχώρηση αιτημάτων πελατών.
Διαχείριση παράπονων πελατών και επίλυση προβλημάτων.
Ενημέρωση των υφιστάμενων και δυνητικών πελατών για τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Requirements
Απολυτήριο Λυκείου.
Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας (προφορικά και γραπτά επιπέδου Β2).
Πολύ καλή χρήση Η/Υ.
Απαραίτητη η γνώση της Νοηματικής Γλώσσας.
Εργασιακή εμπειρία σε συναφές αντικείμενο επιθυμητή (όχι απαραίτητη).
Πελατοκεντρική αντίληψη και προσέγγιση.
Άνεση στην επικοινωνία και άριστη χρήση του προφορικού και γραπτού λόγου.
Benefits
Σταθερές μηνιαίες απολαβές.
Ιδιωτική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Ευχάριστο, σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασίας.