Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ , εταιρεία του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναζητά: Τεχνικό Υποστήριξης Call Center / Monitoring για το Σύστημα Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου των αστικών συγκοινωνιών στο Ν. Αττικής Αρμοδιότητες: Ανταποκρίνεται στις τηλεφωνικές κλήσεις του προσωπικού του ΟΑΣΑ και παρέχει υποστήριξη 1ου επιπέδου, ενημέρωση και οδηγίες σχετικά με τη χρήση του εξοπλισμού Παρακολουθεί τον εξοπλισμό μέσω των ειδικών εποπτικών και διαχειριστικών εργαλείων Διαχειρίζεται την επίλυση βλαβών μέσω του συστήματος απομακρυσμένης διαχείρισης εξοπλισμού Καταγράφει τις βλάβες στο βλαβοληπτικό πρόγραμμα Αξιολογεί την καταγεγραμμένη βλάβη και την προωθεί στο 2ο και 3ο επίπεδο προς επίλυση Υποστηρίζει την αδιάλειπτη λειτουργία του συστήματος Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου Απαιτούμενα Προσόντα: Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ ή ΙΕΚ Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών & Δικτύων, Ηλεκτρονικού ή Μηχανικού Αυτοματισμού Ικανότητα ανάλυσης τεχνικών προβλημάτων και παροχής τεχνικής υποστήριξης στη λειτουργία ηλεκτρονικού και ηλεκτρικού εξοπλισμού Εμπειρία 2 έτη τουλάχιστον σε τμήμα τεχνικής υποστήριξης πελατών Άριστη γνώση εφαρμογών MS Office Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά) Επιθυμητή η εμπειρία σε τμήμα Πληροφορικής Γνώση χειρισμού Jira- ticketing θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν Δεξιότητες: Πολύ καλές επικοινωνιακές δεξιότητες και αποτελεσματική συνεργασία Οργανωτικές ικανότητες και αποτελεσματική διαχείριση χρόνου Ευκολία ανταπόκρισης σε ανάγκες συνεχούς εκπαίδευσης στο αντικείμενο εργασιών Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες (πρωί - απόγευμα - βράδυ) με εβδομαδιαίο κυλιόμενο ωράριο 24/7 Παροχές Εταιρείας: Προοπτικές εξέλιξης και ανάπτυξης σε έναν ισχυρό Όμιλο εταιρειών Συμμετοχή σε Ομαδικό Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο