Τεχνικός Υποστήριξης Call Center / Monitoring
Gek Terna
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Ανταποκρίνεται στις τηλεφωνικές κλήσεις του προσωπικού του ΟΑΣΑ και παρέχει υποστήριξη 1ου επιπέδου, ενημέρωση και οδηγίες σχετικά με τη χρήση του εξοπλισμού
- Παρακολουθεί τον εξοπλισμό μέσω των ειδικών εποπτικών και διαχειριστικών εργαλείων
- Διαχειρίζεται την επίλυση βλαβών μέσω του συστήματος απομακρυσμένης διαχείρισης εξοπλισμού
- Καταγράφει τις βλάβες στο βλαβοληπτικό πρόγραμμα
- Αξιολογεί την καταγεγραμμένη βλάβη και την προωθεί στο 2ο και 3ο επίπεδο προς επίλυση
- Υποστηρίζει την αδιάλειπτη λειτουργία του συστήματος Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
- Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ ή ΙΕΚ Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών & Δικτύων, Ηλεκτρονικού ή Μηχανικού Αυτοματισμού
- Ικανότητα ανάλυσης τεχνικών προβλημάτων και παροχής τεχνικής υποστήριξης στη λειτουργία ηλεκτρονικού και ηλεκτρικού εξοπλισμού
- Εμπειρία 2 έτη τουλάχιστον σε τμήμα τεχνικής υποστήριξης πελατών
- Άριστη γνώση εφαρμογών MS Office
- Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
- Επιθυμητή η εμπειρία σε τμήμα Πληροφορικής
- Γνώση χειρισμού Jira- ticketing θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
- Πολύ καλές επικοινωνιακές δεξιότητες και αποτελεσματική συνεργασία
- Οργανωτικές ικανότητες και αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
- Ευκολία ανταπόκρισης σε ανάγκες συνεχούς εκπαίδευσης στο αντικείμενο εργασιών
- Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες (πρωί - απόγευμα - βράδυ) με εβδομαδιαίο κυλιόμενο ωράριο 24/7
- Προοπτικές εξέλιξης και ανάπτυξης σε έναν ισχυρό Όμιλο εταιρειών
- Συμμετοχή σε Ομαδικό Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο