
Call Center Supervisor - Κλάδος Ενέργειας
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Καθοδήγηση και υποστήριξη της ομάδας των τηλεφωνικών εκπροσώπων, με στόχο τη διατήρηση υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών
- Παρακολούθηση της απόδοσης της ομάδας βάσει βασικών δεικτών (KPIs)
- Συνεργασία με διατμηματικές ομάδες για την επίλυση προβλημάτων και τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών
- Σύνταξη αναφορών απόδοσης και υποβολή προτάσεων για τη βελτίωση της λειτουργίας και της αποτελεσματικότητας της ομάδας.
- Διασφάλιση της επίτευξης των ποιοτικών και ποσοτικών στόχων που έχουν τεθεί από τη διοίκηση
- Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ (επιθυμητή κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών ή/και συναφούς αντικειμένου)
- Εμπειρία 2-3 ετών σε αντίστοιχη θέση
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού προγραμμάτων Microsoft Office (Microsoft Word και Excel)
- Επιθυμητή γνώση προγραμμάτων SAP / Salesforce
- Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Ηγετικές ικανότητες και εμπειρία σε διαχείριση ομάδας
- Άριστες διαπροσωπικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
- Οργανωτικές δεξιότητες και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
- Αν εμπίπτει στα ενδιαφέροντα σας αυτός ο ρόλος, μη διστάσετε να υποβάλετε απευθείας αίτηση. Οι σύμβουλοί μας θα επικοινωνήσουν με τους υποψηφίους που πληρούν τις παραπάνω απαιτήσεις για να προγραμματίσουν συνέντευξη.