Call Center Agent
CONVENTUS ΑΕ
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Διακράτηση και ανάπτυξη του πελατολογίου της εταιρίας.
- Προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών των εταιρειών, μέσα από αποτελεσματική και στοχευμένη αναγνώριση των αναγκών των πελατών.
- Ανάπτυξη και οικοδόμηση αποδοτικών σχέσεων με πελάτες, παρέχοντας εξατομικευμένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.
- Καταγραφή των κλήσεων και των αποτελεσμάτων, στο CRM της εταιρίας, διασφαλίζοντας την ακρίβεια και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
- Συνεχής ενημέρωση και κατανόηση των προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία παρακολουθώντας τις σχετικές εσωτερικές εκπαιδεύσεις.
- Πτυχίο Ανώτερης η Μέσης εκπαίδευσης.
- Επαγγελματισμός και ομαδικό πνεύμα.
- Καλές οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
- Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
- Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου.
- Ικανότητα να αναγνωρίζει τις ανάγκες των πελατών για προωθητικούς σκοπούς.
- Προϋπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη.
- Απαραίτητη η άριστη γνώση της Ελληνικής γλώσσας (γραπτή και προφορική).
- Επιθυμητή η καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (γραπτή και προφορική).
- Επαρκής γνώση χειρισμού Η/Υ.
- Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας με σημαντικές προοπτικές εργασιακής εξέλιξης.
- Ανταγωνιστικές μηνιαίες αποδοχές αναλόγως προσόντων και εμπειρίας.
- Μηνιαίο bonus επίτευξης στόχων.
- Συνεχήςκαθοδήγηση και εκπαίδευση από έμπειρα και εξειδικευμένα στελέχη.
- Πρόσθετη ιδιωτική ασφάλιση.
- Απασχόληση σε σύγχρονο και άνετο εργασιακό περιβάλλον, στις νέες εγκαταστάσεις της Conventus δίπλα στο μετρό (στάση Ν. Κόσμος).
MyCarriera