Τεχνικός Υποστήριξης ICT

IP PARTNERS

  • Θεσσαλονίκη
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 29 ημέρες
H IP Partners, εταιρία που ειδικεύεται στην εκτέλεση έργων υποδομής πληροφορικής &δικτύων και στην παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης & διαχείρισηςσυστημάτων, διευρύνει την τεχνική της ομάδα και αναζητά Τεχνικό Υποστήριξης τεχνολογιώνπληροφορικής και επικοινωνιών (ICT).Ο ρόλοςπεριλαμβάνει απομακρυσμένη και επιτόπια υποστήριξη χρηστών και συστημάτων,παραμετροποιήσεις σε λύσεις Active Directory & Entra, αντιμετώπιση προβλημάτων σε υπολογιστές, servers, εκτυπωτές, τηλεφωνικά κέντρα κτλ, καθώςκαι την υποστήριξη της ομάδας υλοποίησης με παραμετροποίησης τουportfolio λύσεων της εταιρίας.Κύριες Αρμοδιότητες
  • Τεχνικήυποστήριξη σε θέματα δικτύων, servers, storage και λοιπά συστήματα ICT.
  • Διαχείρισηdomain, local active directory controller & Entra και δικαιωμάτων χρηστών.
  • Εγκατάσταση,συντήρηση και troubleshooting υπολογιστών, εκτυπωτών κτλ.
  • Υποστήριξητηλεφωνικών κέντρων VoIP (3CX, Yeastar, Grandstream).
  • Υποστήριξηπελατών απομακρυσμένα ή επιτόπου.
  • Παραμετροποίησησυστημάτων του portfolio της εταιρίας (IaaS, SaaS, backup solutions, cybersecurity solutions κτλ).
Απαραίτητα Προσόντα:
  • Προϋπηρεσία 1-3έτη σε θέση τεχνικής υποστήριξη ή διαχείρισης συστημάτων.
  • Καλή γνώσηελληνικής και αγγλικής γλώσσας.
  • Καλή γνώση διαχείρισης και αντιμετώπιση προβλημάτων λειτουργικών συστημάτωνWindows και Microsoft 365.
  • Καλή γνώσηαντιμετώπισης προβλημάτων και επισκευής υπολογιστών και περιφερειακών συσκευών(printers, scanners κτλ).
  • Δίπλωμα οδήγησηςΒ' κατηγορίας.
Επιθυμητά Προσόντα
  • Πιστοποίηση στοπεδίο των δικτύων (CCNA, HCIA-Datacom, HPE6-A86).
  • Πιστοποίηση στοπεδίο των τεχνολογιών της Microsoft (MCSA, Windows Server Hybrid Administrator Associate).
  • Πιστοποίηση γνώσης πλαισίου ITIL Service Management (πχ. ITIL 4 Foundation).
  • Εμπειρία σε περιβάλλον TAC/NOC (ticketing systems, remote tools, NMS, παρακολούθηση SLA κτλ).
Παροχές:
  • Ανταγωνιστικέςαποδοχές αναλόγως προσόντων και εμπειρίας.
  • Πρόγραμμαιδιωτικής ασφάλισης.
  • Συνεχή εκπαίδευσηκαι πιστοποίηση στα πεδία ενδιαφέροντος.
  • Οργανωμένοπεριβάλλον εργασίας με πλήρη εξοπλισμό και υποστήριξη.

MyCarriera

Παρόμοιες θέσεις εργασίας

  • Τεχνικός Τηλεφωνικής Υποστήριξης Πελατών

    HCN

    • Θεσσαλονίκη
    Ως μέλος της ομάδας Τεχνικής Υποστήριξης, θα είσαι η πρώτη γραμμή επικοινωνίας με τους πελάτες μας. Θα δέχεσαι κλήσεις, θα καταγράφεις και θα αναλύεις τα τεχνικά τους αιτήματα, και…
    • Πριν 10 ημέρες
  • Τεχνικός Τηλεφωνικής Υποστήριξης Πελατών

    HCN

    • Θεσσαλονίκη
    Ως μέλος της ομάδας Τεχνικής Υποστήριξης, θα είσαι η πρώτη γραμμή επικοινωνίας με τους πελάτες μας. Θα δέχεσαι κλήσεις, θα καταγράφεις και θα αναλύεις τα τεχνικά τους αιτήματα, και…
    • Πριν 10 ημέρες
  • Τεχνικός Υποστήριξης ICT

    IP PARTNERS

    • Θεσσαλονίκη
    H IP Partners, εταιρία που ειδικεύεται στην εκτέλεση έργων υποδομής πληροφορικής &δικτύων και στην παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης & διαχείρισηςσυστημάτων, διευρύνει την τεχν…
    • Πριν 29 ημέρες