Τεχνικός Τηλεφωνικής Υποστήριξης Πελατών
HCN
- Θεσσαλονίκη
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Λήψη και διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων για τεχνικά θέματα (σταθερή, internet, VoIP, τηλεφωνικά κέντρα).
- Διάγνωση και επίλυση προβλημάτων συνδεσιμότητας και υπηρεσιών.
- Καθοδήγηση πελατών βήμα-βήμα για την αποκατάσταση βλαβών.
- Καταγραφή και παρακολούθηση αιτημάτων στο σύστημα CRM.
- Συνεργασία με άλλες τεχνικές ομάδες για την επίλυση σύνθετων περιστατικών.
- Πολύ καλές γνώσεις δικτύων υπολογιστών (TCP/IP, DNS, DHCP, routing).
- Καλή γνώση λειτουργικών συστημάτων (Windows, Linux).
- Επικοινωνιακές δεξιότητες και πελατοκεντρική προσέγγιση.
- Ικανότητα εργασίας σε βάρδιες
- Πολύ καλή γνώση αγγλικών.
- Πιστοποίηση Cisco CCNA.
- Εμπειρία σε παραμετροποίηση PBX (π.χ. Asterisk, FreePBX ή παρόμοια).
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση.
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
- Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας.
- Προοπτικές εξέλιξης σε έναν από τους πιο αναπτυσσόμενους κλάδους.
Jobfind