Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών (Τμήμα Πρόληψης Απάτης) - Fraud

ICAP Outsourcing Solutions

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 27 ημέρες
Έχεις άνεση στην επικοινωνία; Αγαπάς την εξυπηρέτηση πελατών και είσαι ικανός/ή να προσφέρεις στοχευμένες λύσεις;Τώρα σου δίνεται η ευκαιρία να εκπαιδευτείς στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση μαθαίνοντας να διαχειρίζεσαι ζητήματα που προκύπτουν, παράπονα και ερωτήσεις χρησιμοποιώντας αποτελεσματικές τακτικές εξυπηρέτησης πελατών ως μέλος του μεγαλύτερου τραπεζικού οργανισμού στην Ελλάδα, στο Τμήμα Πρόληψης Απάτης - Fraud.Εάν πιστεύεις ότι η θέση του Στελέχους Εξυπηρέτησης Πελατών (Τμήμα Πρόληψης Απάτης) ταιριάζει στα ενδιαφέροντά σου, κάνε την αίτησή σου τώρα!Responsibilities
  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση υφιστάμενου πελατολογίου μέσω εισερχόμενων κλήσεων με σκοπό την υποστήριξη σε περιπτώσεις πρόληψης απάτης
  • Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας βασισμένη σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Συστηματική καταγραφή πληροφοριών και επιμελημένη τήρηση του αρχείου σύμφωνα με τις οδηγίες της τράπεζας
Απαραίτητα Προσόντα:
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Καλή χρήση γραπτού και προφορικού λόγου
  • Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ και MS Office
  • Προϋπηρεσία σε τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα εκτιμηθεί
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Συνέπεια και Υπευθυνότητα
  • Εχεμύθεια για την τήρηση του τραπεζικού απορρήτου
  • Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
Έμφαση στη λεπτομέρειαΠαροχές:Ανταγωνιστικές μηνιαίες αποδοχές άνω του βασικού μισθούΔιατακτικές (Ticket Restaurant) σε μηνιαία βάση.Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές του τραπεζικού οργανισμού5ημερη 8ωρη απασχόληση (Δευτέρα - Κυριακή με 2 ημέρες ρεπό)24ωρο κυλιόμενο ωράριο εργασίαςΟργανωμένο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίαςΜάθε περισσότεραΕφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να ορίσουμε μια συνάντηση

MyCarriera