
Technical Support Operators
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Υποστήριξη χρηστών σε θέματα εφαρμογών λογισμικού και εξοπλισμού (desktop, περιφερειακά).
- Εντοπισμός και επίλυση τεχνικών προβλημάτων.
- Εγκατάσταση, αναβάθμιση, συντήρηση και διαχείριση εξοπλισμού και λογισμικού.
- Καταγραφή και διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης.
- Εκπαίδευση χρηστών σε νέες εκδόσεις και λειτουργίες εφαρμογών.
- Συνεργασία με τις ομάδες ανάπτυξης και IT για την επίλυση προβλημάτων.
- Τεκμηρίωση τεχνικών διαδικασιών και βελτίωση ροών υποστήριξης.
- Διαχείριση αποθηκευτικού χώρου των εφαρμογών και εξοπλισμού.
- Αντιμετώπιση λειτουργικών ερωτημάτων και προβλημάτων υλικού.
- Εργασιακή εμπειρία σε ρόλο τεχνικής υποστήριξης (helpdesk, support, IT operator).
- Καλή γνώση desktop συστημάτων (Windows, περιφερειακά κλπ).
- Ικανότητα τεχνικής κατανόησης λογισμικού & troubleshooting.
- Ομαδικό πνεύμα και επικοινωνιακές δεξιότητες
- Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ ή σχετικό εκπαιδευτικό υπόβαθρο.
- Καλή γνώση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας.