Γνώσεις Οικονομική ή λογιστική εκπαίδευση (ΙΕΚ, ΤΕΙ, ΑΕΙ) Ελάχιστη προϋπηρεσία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση εργασίας. Γνώση τήρησης Βιβλίων Γ΄ Κατηγορίας και φορολογικής νομοθεσίας Εμπειρία στα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα Επιθυμητή η γνώση στο σύστημα ENTERSOFT-ERP Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας και προγραμμάτων MS Office Προφίλ Υποψηφίου Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες, ομαδικότητα, πνεύμα συνεργασίας Αναλυτική και συνθετική σκέψη Προσήλωση στο αποτέλεσμα Ικανότητα τήρησης χρονοδιαγραμμάτων Δυνατότητα εργασίας υπό πίεση, προσαρμοστικότητα σε ταυτόχρονες πολλαπλές ενέργειες-εργασίες, ανάληψης ευθυνών & επίλυσης προβλημάτων Κύριες αρμοδιότητες Τιμολόγηση (Γνώση έκδοσης παραστατικών) Καταχώρηση : εισπράξεων & πληρωμών και κλείσιμο ημερήσιου ταμείου & δρομολογίων παραστατικών εξόδων σε βιβλία Γ κατηγορίας Επικοινωνία για συμφωνία υπολοίπων : με πιστωτές για πληρωμές και με πελάτες για εισπράξεις Αρχειοθέτηση παραστατικών Διαχείριση Ταμείου & αντικαταβολών, πιστωτικός έλεγχος Έλεγχος αποστολής στοιχείων και συμφωνίας My Data με τα βιβλία της εταιρίας Συμμετοχή στις εσωτερικές διαδικασίες και εργασίες διασφάλισης λειτουργίας του Λογιστηρίου