
Front Office Administrator (Κηφισιά)
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών στον χώρο αναμονής
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Οργάνωση και τήρηση αρχείων
- Διασφάλιση ευχάριστης και προσεγμένης εικόνας του χώρου υποδοχής
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
- Εμπειρία σε θέση γραμματειακής υποστήριξης ή εξυπηρέτησης πελατών (θα εκτιμηθεί)
- Καλή γνώση Αγγλικών (γραπτός και προφορικός λόγος)
- Εξοικείωση με Η/Υ και MS Office - γνώση CRM αποτελεί πλεονέκτημα
- Σύγχρονο και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας που ενθαρρύνει την εξέλιξη
- Σταθερή συνεργασία με προοπτικές ανάπτυξης
- Πλήρης απασχόληση σε σταθερό ωράριο