Call center & Chat agent Vodafone

One Way

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 16 ημέρες
Αρμοδιότητες:
  • Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τη διαχείριση κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων καθώς και για την πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών (ανάλυση λογαριασμών, παράταση πληρωμών κτλ.)
  • Διαχείριση αιτημάτων μέσω τηλεφωνικής εξυπηρέτησης αλλά και εναλλακτικών καναλιών Social networking (Chat, Email & Facebook)
  • Καταχώρηση δεδομένων εντός της πλατφόρμας CRM
Απαραίτητα Προσόντα:Τι περιμένουμε από εσένα:
  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Ιδανική εμπειρία στον χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • Απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ
Παροχές:Τι να περιμένεις από εμάς:
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Αποκλειστική τηλεργασία
  • 5ημερη 8ωρη απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο εργασίας
  • Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές
  • Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξελίξεις με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών

MyCarriera

Παρόμοιες θέσεις εργασίας

  • Call center & Chat agent Vodafone

    One Way

    • Αθήνα
    Αρμοδιότητες: Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τη διαχείριση κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων καθώς και για την πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών (ανάλ…
    • Πριν 16 ημέρες
  • Call Center Agents (Remote)

    Adecco

    • Αθήνα
    Η Atlas, μια εταιρεία που ανήκει στον όμιλο Adecco Ελλάδος, για λογαριασμό της εταιρείας 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας του Ομίλου Vodafone Greece, αναζητά άτομα για τη στελέχωσ…
    • Πριν 2 ημέρες