
Προσωπικό Υποδοχής - Receptionist | Κτίρια AEGEAN AIRLINES
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Καλωσόρισμα επισκεπτών και καλούντων, καθώς και καθοδήγησή τους στο αντίστοιχο άτομο ή Τμήμα της εγκατάστασης
- Έκδοση καρτών επισκέπτη (ID Cards)
- Διαχείριση Εισερχόμενων Κλήσεων Τηλεφωνικού Κέντρου
- Αντιμετώπιση Ζητημάτων με Επαγγελματισμό & Φιλική διάθεση σε κάθε περίπτωση
- Διαχείριση εισερχομένων- εξερχομένων mails και δεμάτων
- Διαχείριση του χώρου της Reception, διασφαλίζοντας ότι ο χώρος παραμένει λειτουργικός και σε ευταξία
- Εκτέλεση άλλων διοικητικών αρμοδιοτήτων που δύναται να ανατεθούν
- Απολυτήριο Λυκείου ή Ισότιμο τίτλο. Δίπλωμα ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ με συναφή ειδικότητα θα εκτιμηθεί
- Τουλάχιστον δύο (2) έτη προϋπηρεσία σε ρόλο receptionist ή διοικητικής υποστήριξης
- Άριστες Επικοινωνιακές δεξιότητες, τόσο σε προφορικό όσο και σε γραπτό λόγο
- Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενες βάρδιες με πενθήμερη βάση
- Εξαιρετικές οργανωτικές δεξιότητες, με ικανότητες ιεράρχησης προτεραιοτήτων και πολλαπλών εργασιών σε ένα δυναμικά εξελισσόμενο εργασιακό περιβάλλον.
- Άριστη γνώση Microsoft Office ή Google Workspace, με έμφαση σε προγράμματα τύπου Word & Excel
- Διατήρηση εχεμύθειας και διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών με διακριτικότητα
- Θετική Στάση και Επαγγελματισμό, με θέληση και δέσμευση στην εξυπηρέτηση πελατών
MyCarriera