Η Optimal HR Group για λογαριασμό εταιρεία πελάτη της, αναζητεί Εκπροσώπους Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω chat . Η εργασία αφορά πενθήμερη, πλήρη απασχόληση με κυλιόμενες βάρδιες. Αρμοδιότητες: Επικοινωνία με πελάτες μέσω live chat και email και παροχή εξειδικευμένων λύσεων Ανάλυση και επίλυση προβλημάτων πελατών Παροχή εκπαίδευσης και καθοδήγησης σε πελάτες. Καταγραφή πληροφοριών και διαχείριση προβλημάτων. Απαραίτητα Προσόντα: Άριστη χρήση συστημάτων/πληκτρολόγησης Άριστη γραπτή και προφορική επικοινωνία στα Ελληνικά και Αγγλικά Πολύ καλή γνώση Η/Υ (MS Office, Internet browsers) Εξαιρετικές επικοινωνιακές ικανότητες Ικανότητα ανάλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων. Επιθυμητά Προσόντα: Προηγούμενη αντίστοιχη προϋοηρεσία θα εκτιμηθεί θετικά Γνώση συστημάτων CRM Παροχές: Σταθερός μηνιαίος μισθός Σύστημα επιβράβευσης μέσω επίτευξης στόχων Διεξοδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης νέων υπαλλήλων Φιλικό και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον