Έχεις άνεση στην επικοινωνία; Αγαπάς την εξυπηρέτηση πελατών και είσαι ικανός/ή να προσφέρεις στοχευμένες λύσεις;Τώρα σου δίνεται η ευκαιρία να εκπαιδευτείς στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση μαθαίνοντας να διαχειρίζεσαι ζητήματα που προκύπτουν, παράπονα και ερωτήσεις χρησιμοποιώντας αποτελεσματικές τακτικές εξυπηρέτησης πελατών ως μέλος ενός εκ των μεγαλύτερων τραπεζικών οργανισμών στην Ελλάδα,Εάν πιστεύεις ότι η θέση του Στελέχους Εξυπηρέτησης Πελατών ταιριάζει στα ενδιαφέροντά σου, κάνε την αίτησή σου τώρα!Responsibilities
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση υφιστάμενου πελατολογίου μέσω εισερχόμενων κλήσεων.
Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας βασισμένη σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση.
Requirements
Απολυτήριο Λυκείου
Καλή χρήση γραπτού και προφορικού λόγου
Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ και MS Office
Προϋπηρεσία σε τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα εκτιμηθεί
Ομαδικό πνεύμα
Συνέπεια και Υπευθυνότητα
Εχεμύθεια για την τήρηση του τραπεζικού απορρήτου
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
Έμφαση στη λεπτομέρεια
Benefits
Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές του τραπεζικού οργανισμού
5ημερη 8ωρη απασχόληση (Δευτέρα – Κυριακή με 2 ημέρες ρεπό)
Κυλιόμενο ευέλικτο ωράριο εργασίας (08:00-22:00)
Οργανωμένο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
Περισσότερες πληροφορίες:Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να ορίσουμε μια συνάντηση.
Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα.