Η Mellon Technologies, μητρική εταιρεία του Ομίλου Εταιρειών Mellon, κατέχει ηγετικό ρόλο στο χώρο των ηλεκτρονικών συναλλαγών, των υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης καθώς επίσης και των υπηρεσιών business process outsourcing αναζητά Banking Customer Service RepresentativeΠεριγραφή ΡόλουΗ θέση αφορά :
Πενθήμερη 8ωρη απασχόληση σε κυλιόμενες βάρδιες (εύρος 07.00 - 23.00)
2 Σαββατοκύριακα/μήνα (με αντίστοιχα ρεπό)
Δυνατότητα απασχόλησης σε νυχτερινή βάρδια, μόνο κατόπιν συνεννόησης
Καθήκοντα:
Παροχή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών με επαγγελματισμό και ευγένεια
Διαχείριση αιτημάτων και παροχή λύσεων σε θέματα τραπεζικών προϊόντων (κάρτες, e-banking, λογαριασμοί, δάνεια)
Καταχώρηση αιτημάτων στο σύστημα και παρακολούθηση της εξέλιξής τους
Εξασφάλιση θετικής εμπειρίας πελάτη σε κάθε επικοινωνία
Requirements
Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ ή Απολυτήριο Λυκείου
Καλή χρήση Η/Υ
Δυνατότητα απασχόλησης σε κυλιόμενες βάρδιες
Δυνατότητα απασχόλησης Σαββατοκύριακα μέσα στον μήνα
Πρότερη εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο - επιθυμητή
Επαγγελματική συμπεριφορά με διάθεση εξυπηρέτησης των πελατών και ομαδικό πνεύμα
Benefits
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Μηνιαίο Bonus βάσει επίτευξης στόχου
Ευχάριστο, σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασίας
Εύκολη πρόσβαση στον χώρο εργασίας (Νέο Φάληρο) με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Δυνατότητα υβριδικού μοντέλου απασχόλησης μετά απο 2 μήνες απασχόλησης