
Customer Service Representative
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Δημιουργία βιώσιμων σχέσεων και σχέσεων εμπιστοσύνης με πελάτες μέσω ανοιχτής και διαδραστικής επικοινωνίας.
- Παροχή επακριβών, έγκυρων και ολοκληρωμένων πληροφοριών με τη χρήση των σωστών μεθόδων/εργαλείων.
- Διαχείριση παραπόνων πελατών, παροχή κατάλληλων λύσεων και εναλλακτικών εντός χρονικών περιθωρίων, παρακολούθηση του ζητήματος προς επιβεβαίωση της επίλυσής του.
- Τήρηση διαδικασιών, οδηγιών και πολιτικών επικοινωνίας.
- Εκπαίδευση νέων πελατών.
- Καταχώρηση δεδομένων στην πλατφόρμα.
- Συγγραφή άρθρων στη γνωσιακή βάση της πλατφόρμας.
- Εργασίες εκτός γραφείου (επισκέψεις σε πελάτες, door-to-door επικοινωνίες με πολυκατοικίες, κλπ.)
- Εμπειρία στη διαχείριση πολυκατοικιών και κοινοχρήστων.
- Εμπειρία στην υποστήριξη πελατών.
- Άριστη γνώση MS Office.
- Εξοικείωση με συστήματα και πρακτικές CRM.
- Ικανότητα πολλαπλής εκτέλεσης εργασιών ταυτόχρονα, ορισμού προτεραιοτήτων και αποτελεσματικής διαχείρισης του χρόνου.
- Απολυτήριο Λυκείου.
- Ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών.
- Δυναμικό περιβάλλον που προάγει τη συνεχή μάθηση, εκπαίδευση και εξέλιξη.
- Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.
- Δυνατότητα επέκτασης γνώσεων και ευθυνών.