Υποδοχή - Υπεύθυνος κρατήσεων
ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
- Θεσσαλονίκη
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Διαχείριση τηλεφωνικών και online κρατήσεων μέσω συστήματος κρατήσεων i - host.
- Οργάνωση seating plan σε συνεργασία με τον Διευθυντή Σάλας.
- Υποδοχή και καθοδήγηση πελατών με επαγγελματισμό, ευγένεια και φιλοξενία.
- Επικοινωνία με πελάτες για ειδικές απαιτήσεις (π.χ. διατροφικές προτιμήσεις, αλλεργίες, επετειακά events).
- Συντονισμός με το προσωπικό σάλας και κουζίνας για ομαλή ροή εξυπηρέτησης.
- Παρακολούθηση και ενημέρωση των δεδομένων κρατήσεων (no-show, ακυρώσεις, VIP επισκέπτες).
- Διαχείριση παραπόνων πρώτης γραμμής με ψυχραιμία και θετική διάθεση.
- Εξασφάλιση ότι ο χώρος της υποδοχής παραμένει πάντα τακτοποιημένος και αντιπροσωπευτικός της φιλοσοφίας του εστιατορίου.
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση (Fine Dining ή Ξενοδοχειακό περιβάλλον θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα).
- Άριστη γνώση ελληνικών και πολύ καλή γνώση αγγλικών (επιπλέον ξένες γλώσσες θα θεωρηθούν πλεονέκτημα).
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες.
- Επαγγελματική εμφάνιση, ευγένεια, χαμόγελο και ικανότητα διαχείρισης πίεσης.
- Γνώση και χρήση συστημάτων κρατήσεων / ERP.
- Ικανότητα ομαδικής συνεργασίας και επίλυσης προβλημάτων.
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
- Εκπαίδευση και συνεχή ανάπτυξη δεξιοτήτων.
- Ευχάριστο και επαγγελματικό εργασιακό περιβάλλον.
MyCarriera