
Σύμβουλος Εξυπηρέτησης και Διαχείρισης Πελατών
- Κεντρική Μακεδονία
- Προσωρινή
- Πλήρης Απασχόληση
- Σταθερό, μηνιαίο μισθό
- Bonus επίτευξης στόχων
- 'Eνταξη σε ομάδα αναγνωρισμένης πολυεθνικής εταιρείας
- Eυχάριστο, οικογενειακό εργασιακό κλίμα
- Διαχείριση Εισερχόμενων Κλήσεων: Απαντάτε σε κλήσεις πελατών για ερωτήσεις, παράπονα ή τεχνικά προβλήματα.
- Διαχείριση Εξερχόμενων Κλήσεων: Επικοινωνείτε με τους πελάτες για να τους ενημερώσετε για την πορεία του αιτήματός τους και για νέες προσφορές.
- Επίλυση Ζητημάτων: Χρησιμοποιείτε τα εταιρικά συστήματα και συνεργάζεστε με άλλα τμήματα.
- Άριστη γνώση Η/Υ
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Σταθερό ωράριο
- εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες
- πελατοκεντρική προσέγγιση
- εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες πελατοκεντρική προσέγγιση