Υπάλληλος για το τμήμα εμπορικής διαχείρισης στην εξυπηρέτηση πελατών & προμηθευτών
ΑΡΤΟΜΑ ΑΕ
- Κιλκίς
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες
- Παρακολούθηση και διεκπεραίωση των διεργασιών εμπορικής διαχείρισης (παραγγελίες, καρτέλες πελατών, τιμοκατάλογοι, παρακολούθηση αποθήκης, παραλαβές/αποστολές εμπορευμάτων)
- Τιμολόγηση των παραγγελιών ελληνικής αγοράς και εξαγωγών
- Διεκπεραίωση όλων των συναλλαγών και παραστατικών φόρτωσης/εκφόρτωσης, μεταφορικές εταιρίες κ.λπ.
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Οικονομικής κατεύθυνσης
- Εμπειρία 3-4 ετών σε αντίστοιχη θέση εμπορικής διαχείρισης ή λογιστηρίου
- Άριστη γνώση χρήσης ERP, Η/Υ, MS Office
- Άριστη γνώση αγγλικής
- Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες & πελατοκεντρικός προσανατολισμός
- Προγραμματισμός, οργάνωση, μεθοδικότητα, συνέπεια, ακρίβεια
- Επαγγελματική συμπεριφορά, ομαδικό πνεύμα και ευγένεια
- Ικανοποιητικό πακέτο παροχών
MyCarriera