Υπεύθυνος Εμπειρίας Πελάτη (Διαχείριση και Ανανέωση Υφιστάμενου Πελατολογίου)- Καλλιθέα(1.100€ μεικτά)
ICAP CONTACT CENTER
- Αθήνα
- EUR 1.100 το μήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Επικοινωνία με υφιστάμενους πελάτες με στόχο την ανανέωση και διατήρηση της σχέσης συνεργασίας
- Κατανόηση των αναγκών των πελατών και πρόταση της βέλτιστης λύσης
- Διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων με επαγγελματισμό και ευγένεια
- Συμμετοχή σε διαδικασίες διατήρησης και πιστότητας πελατών
- Απόφοιτος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Ανώτερης/Ανώτατης (ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ)
- Άνεση στην τηλεφωνική επικοινωνία και πελατοκεντρική προσέγγιση
- Πολύ καλή γνώση Η/Υ
- Επιθυμητή εμπειρία σε αντίστοιχο ρόλο
- Συνέπεια, επαγγελματισμός και ομαδικό πνεύμα
- Σταθερές μηνιαίες αποδοχές άνω του βασικού, για 8ωρο 1.100€ μεικτά και για 6ωρο 825€ μεικτά
- Σταθερή απασχόληση με σύμβαση αορίστου χρόνου (6ωρο ή 8ωρο)
- Αμειβόμενη εκπαίδευση με καθοδήγηση από έμπειρους επαγγελματίες
- Bonus απόδοσης
- Ευέλικτο ωράριο σε βάρδιες Δευτέρα-Παρασκευή (09:00-21:00)
- Δυνατότητες εξέλιξης σε ένα οργανωμένο και πολυεθνικό περιβάλλον
- Εξαιρετικό εργασιακό κλίμα & υποστήριξη από την ομάδα
- Εύκολη πρόσβαση με ΜΜΜ (στάση μετρό Ταύρος ή Πετράλωνα)
MyCarriera