Guest Relations Officer - LIFESTYLE BEACH 4* (ΑΜΜΟΥΔΑΡΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ)
PARALOS HOSPITALITY
- Ηράκλειο
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
η οποία δραστηριοποιείται στην Κρήτη και την Κω
ζητά να καλύψει για το ξενοδοχείο LIFESTYLE BEACH 4* Αμμουδάρα, Ηρακλείου
τη θέση
Guest Relations Officer - (Ref: GRO_HER)Αρμοδιότητες:
- Καλωσορίζετε τους επισκέπτες κατά την άφιξή τους με μια ζεστή και φιλική συμπεριφορά, παρέχοντας εξατομικευμένη βοήθεια και διασφαλίζοντας μια ομαλή διαδικασία check-in.
- Λειτουργείτε ως σύνδεσμος μεταξύ των επισκεπτών και της διεύθυνσης του ξενοδοχείου, αντιμετωπίζοντας άμεσα και επαγγελματικά ερωτήματα, ανησυχίες και ειδικά αιτήματα.
- Προβλέπετε τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των επισκεπτών, προσφέροντας εξατομικευμένες συστάσεις και βοήθεια για να βελτιώσετε τη διαμονή τους.
- Συντονίζετε ειδικές ρυθμίσεις για τους επισκέπτες, όπως οργάνωση μεταφοράς, κρατήσεις στα a la carte εστιατόρια και οργάνωση ειδικών εκδηλώσεων ή εορτασμών.
- Χειρίζεστε τα παράπονα των επισκεπτών και επιλύετε τα ζητήματα αποτελεσματικά, επιδεικνύοντας ενσυναίσθηση και δέσμευση για την ικανοποίηση των επισκεπτών.
- Πραγματοποιείτε τακτική παρακολούθηση των επισκεπτών για να βεβαιωθείτε ότι οι ανάγκες τους ικανοποιούνται και οι προσδοκίες ξεπερνιούνται καθ' όλη τη διάρκεια της διαμονής τους.
- Φροντίζετε να έχετε ενδελεχή γνώση των εγκαταστάσεων, των υπηρεσιών και των τοπικών αξιοθέατων του ξενοδοχείου για να παρέχετε ακριβείς πληροφορίες και συστάσεις στους επισκέπτες.
- Βοηθάτε τους VIP επισκέπτες και τους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες, παρέχοντας εξατομικευμένες υπηρεσίες και ανέσεις για να βελτιώσετε την εμπειρία τους.
- Συνεργαστείτε με άλλα ξενοδοχειακά τμήματα, όπως η υποδοχή, η υπηρεσία καθαριότητας και τα τμήματα του service/bar, για να εξασφαλίσετε την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των επισκεπτών.
- Παρακολουθείτε τα σχόλια και τις κριτικές των επισκεπτών και των SoMe, εντοπίζοντας τάσεις και ευκαιρίες για βελτίωση, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της ικανοποίησης των επισκεπτών.
- Προτιμάται η προηγούμενη εμπειρία σε σχέσεις με τους πελάτες, εξυπηρέτηση πελατών ή παρόμοιος ρόλος στον κλάδο της φιλοξενίας.
- Άριστες επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες, με ικανότητα επαγγελματικής αλληλεπίδρασης με καλεσμένους και συναδέλφους.
- Ισχυρές δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, με ικανότητα αποτελεσματικής επίλυσης ζητημάτων και διατήρησης ψυχραιμίας υπό πίεση.
- Προσοχή στη λεπτομέρεια και δυνατότητα πολλαπλών εργασιών σε περιβάλλον με γρήγορους και απαιτητικούς ρυθμούς.
- Ευελιξία για εργασία σε διάφορες βάρδιες, συμπεριλαμβανομένων απογευματινών, Σαββατοκύριακων και αργιών.
- Επιθυμητή η γνώση συστημάτων διαχείρισης ξενοδοχείων (π.χ. Alexandros) και εφαρμογών Microsoft Office.
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Πλήρη απασχόληση, σε εποχιακή βάση
- Συνεχή εκπαίδευση
- Επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας & ανάπτυξη στελεχών
- Προοπτικές εξέλιξης και επαγγελματικής ανάπτυξης εντός ενός μεγάλου ομίλου
- Στολή, Διατροφή
Site: www.paraloshospitality.com
- Τα στοιχεία των αιτήσεων θα παραμείνουν εμπιστευτικά.
- Επικοινωνία θα γίνει μόνο με τις/τους υποψήφιες/ους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης.
Jobfind